Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Våger å påstå at Lpool ikke tapte på å få inn Suarez, han var jo tross alt en del av det som skjedde den dagen. Jeg kan ikke fordra fyren, men han putter jo noen mål i ny og ne.

Han er knallgod i den oppbyggende fasen også. Ville ikke byttet han med Torres nå. Vet selvfølgelig at Torres kan komme tilbake. Men selv i glansdagene var han skadeplaget, og han er vel noen år eldre enn Suarez også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dommeroppsett 6. runde:

 

Lørdag:

Arsenal - Bolton: Mark Clattenburg

Chelsea - Swansea: Mike Dean

Liverpool - Wolverhampton: Kevin Friend

Manchester City - Everton: Howard Webb

Newcastle - Blackburn: Martin Atkinson

Stoke - Manchester United: Peter Walton

West Bromwich - Fulham: Stuart Attwell

Wigan - Tottenham: Jon Moss

 

Søndag:

QPR - Aston Villa: Michael Oliver

 

Mandag:

Norwich - Sunderland: Chris Foy

Lenke til kommentar

Aldri kos når spillere signerer for erkerivaler, men forskjellen er at MO hadde muligheten til å betale tilbake, men stakk, og det på en ekstremt motbydelig måte. OH ble kastet ut.

Når ble Manchester United og Newcastle erkerivaler? :ermm:

 

OH ble ikke kastet ut, kontrakten gikk ut, man driver ikke veldedighet heller. Det forstår både spiller og klubb.

Lenke til kommentar

Vel da forstår jeg ikke poenget ditt. Annet enn at du er sur på MO, det er ikke nært et like stort tillitsbrudd som han gjorde mot Liverpool, og OH gjorde mot United.

 

Edit: Han vil fortsatt oppta en plass i troppen som skal meldes inn til FA og UEFA. United har aldri dvelet med slikt, ingen vits å ha en spiller som ikke leverer på pay-as-you-play, uansett hvor lite det enn koster. Bortkastet plass, i tillegg tviler jeg på at han noen gang kan levere på nivået til United igjen. Den tvilen delte nok Sir Alex, da ser jeg ingen grunn til å ha han i troppen, uavhengig av hva han koster.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...