Geir M Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Våger å påstå at Lpool ikke tapte på å få inn Suarez, han var jo tross alt en del av det som skjedde den dagen. Jeg kan ikke fordra fyren, men han putter jo noen mål i ny og ne. Han er knallgod i den oppbyggende fasen også. Ville ikke byttet han med Torres nå. Vet selvfølgelig at Torres kan komme tilbake. Men selv i glansdagene var han skadeplaget, og han er vel noen år eldre enn Suarez også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Dommeroppsett 6. runde: Lørdag: Arsenal - Bolton: Mark Clattenburg Chelsea - Swansea: Mike Dean Liverpool - Wolverhampton: Kevin Friend Manchester City - Everton: Howard Webb Newcastle - Blackburn: Martin Atkinson Stoke - Manchester United: Peter Walton West Bromwich - Fulham: Stuart Attwell Wigan - Tottenham: Jon Moss Søndag: QPR - Aston Villa: Michael Oliver Mandag: Norwich - Sunderland: Chris Foy Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hahahaha, nå blir Newcastlekompisen min som jeg ser fotball hos glad. Han hater Atkinson. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Han blir jo ikke glad da Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Hmmm, fremdeles ikke fått facepalm smily her på forumet. Endret 22. september 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Aldri kos når spillere signerer for erkerivaler, men forskjellen er at MO hadde muligheten til å betale tilbake, men stakk, og det på en ekstremt motbydelig måte. OH ble kastet ut. Når ble Manchester United og Newcastle erkerivaler? OH ble ikke kastet ut, kontrakten gikk ut, man driver ikke veldedighet heller. Det forstår både spiller og klubb. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Erkerivalene i den setningen er Man Utd og Man City. Forøvrig finnes det noe som heter pay as you play-kontrakt. Om han hadde sagt ja til noe slikt, vet jeg ikke, men han hadde da et ønske om å fortsette i klubben. Endret 22. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Vel da forstår jeg ikke poenget ditt. Annet enn at du er sur på MO, det er ikke nært et like stort tillitsbrudd som han gjorde mot Liverpool, og OH gjorde mot United. Edit: Han vil fortsatt oppta en plass i troppen som skal meldes inn til FA og UEFA. United har aldri dvelet med slikt, ingen vits å ha en spiller som ikke leverer på pay-as-you-play, uansett hvor lite det enn koster. Bortkastet plass, i tillegg tviler jeg på at han noen gang kan levere på nivået til United igjen. Den tvilen delte nok Sir Alex, da ser jeg ingen grunn til å ha han i troppen, uavhengig av hva han koster. Endret 22. september 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Neinei, greit nok det. Jeg er ingen predikant som trenger å overbevise alle, selv om det kanskje høres slik ut til tider. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Og Hargreaves går vel ikke på hjemmeutviklet-kvoten, slik Owen gjør? Mtp at Hargreaves vel startet i Tyskland... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Owen var heller ikke fra Liverpool-by i den forstand, likevel syns jeg også at MO saken er verre enn den med OH. Derfor jeg ikke nærer enorme følelser rundt han heller, han er en City-spiller nå, derav en cunt. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå var det ikke local lad-aspektet jeg siktet til, men valget om å slippe ut Hargreaves kan vel dels skyldes at man trenger "plass" i 25-manns-troppen av viktigere spillere som ikke er homegrown. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Sumokode up for grabs. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) slett Endret 23. september 2011 av fluffy_1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kamptråd: Newcastle Utd-Blackburn Rovers Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som har en sumokode til fyllesjuk stakkar som ikke orker å spasere den lange turen ned til mamma? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Om du trenger så kan eg sende på PM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå