Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MO var den som tjente mest i klubben (om jeg ikke husker rett), og som var skadet store deler av oppholdet i klubben. Han sa han var utrolig takknemlig for all støtten, og skulle betale tilbake det uansett hva som skjedde. Så rykket vi ned, noe han og resten av gutta var skyld i. Der de fleste ble værende for å få Newcastle rett opp igjen, var han en av de få som stakk. Og vi husker jo hvordan han stakk, han sendte rundt "reklame-brosyrer" til klubber for å komme seg unna. Det er noe av det kvalmeste jeg har sett noensinne.

 

OH derimot, ble frigitt av Man Utd, sto uten klubb, og signerte så for City.

 

Aldri kos når spillere signerer for erkerivaler, men forskjellen er at MO hadde muligheten til å betale tilbake, men stakk, og det på en ekstremt motbydelig måte. OH ble kastet ut.

Vet du, eg tenkte ikke på MO vs Newcastle.... Den ser eg. Tenkte automatisk på gnålinga fra Liverpool folket, og de har ikke en dritt å klage på.

Lenke til kommentar

MO var den som tjente mest i klubben (om jeg ikke husker rett), og som var skadet store deler av oppholdet i klubben. Han sa han var utrolig takknemlig for all støtten, og skulle betale tilbake det uansett hva som skjedde. Så rykket vi ned, noe han og resten av gutta var skyld i. Der de fleste ble værende for å få Newcastle rett opp igjen, var han en av de få som stakk. Og vi husker jo hvordan han stakk, han sendte rundt "reklame-brosyrer" til klubber for å komme seg unna. Det er noe av det kvalmeste jeg har sett noensinne.

 

OH derimot, ble frigitt av Man Utd, sto uten klubb, og signerte så for City.

 

Aldri kos når spillere signerer for erkerivaler, men forskjellen er at MO hadde muligheten til å betale tilbake, men stakk, og det på en ekstremt motbydelig måte. OH ble kastet ut.

Oooooooh smack! Killer argument!

Lenke til kommentar

Har heller ikke noe veldig i mot Hargreaves. Greit, det var et litt uheldig klubbvalg, men mtp. alt den dritten den gutten har vært gjennom ønsker jeg over alt at han får avsluttet karrieren sånn noenlunde skadefri og i form.

 

Jeg er egentlig mest frustrert over SAF som ikke ga han en ny kontrakt med prestasjonsbasert lønn. Meget anvendelig spiller, han kunne f.eks absolutt gjort en streit jobb på høyrebacken for United.

Lenke til kommentar

Vet du, eg tenkte ikke på MO vs Newcastle.... Den ser eg. Tenkte automatisk på gnålinga fra Liverpool folket, og de har ikke en dritt å klage på.

 

Jeg gnåler ikke. MO var god når han spilte for oss, men i det han horet seg til Spania for å vinne titler (noe han ikke gjorde - Owen har bare PL-gullet 10/11, CS 2010 og ligacup 09/10 av titler ikke tatt med Liverpool) så mistet han respekten.

 

"Jammen, han har jo fortsatt flere PL-gull enn Steven Gerrard og Jamie Carragher?"

 

Ja, men han vil aldri gå ned i historien som en legendarisk fotballspiller. Han var tidlig god, men ble ødelagt av mye skader.

 

Realistisk sett tror jeg forsåvidt også at Owen ender med flere gull enn Gerrard og Carra, siden alle tre spillerne er på siste verset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet vi at han ikke fikk tilbud om prestasjonsbasert lønn?

 

Ja, vi vet vel det? Han sa ihvertfall det i det mye omtalte intervjuet han gjorde i The Guardian for litt siden.

 

Vet du, eg tenkte ikke på MO vs Newcastle.... Den ser eg. Tenkte automatisk på gnålinga fra Liverpool folket, og de har ikke en dritt å klage på.

 

Jeg gnåler ikke. MO var god når han spilte for oss, men i det han horet seg til Spania for å vinne titler (noe han ikke gjorde - Owen har bare PL-gullet 10/11, CS 2010 og ligacup 09/10 av titler ikke tatt med Liverpool) så mistet han respekten.

 

"Jammen, han har jo fortsatt flere PL-gull enn Steven Gerrard og Jamie Carragher?"

 

Ja, men han vil aldri gå ned i historien som en legendarisk fotballspiller. Han var tidlig god, men ble ødelagt av mye skader.

 

Det vil absolutt ikke Gerrard eller Carragher heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...