Teitgutt Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 nok ein gong blir eg minna på at eg er den einaste som kun speler ein sesong, for så å starte nytt game. Vinner som berre søren, om ikkje anna. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Når jeg vant CL med TIL sluttet jeg å spille FM, hadde mistet all sin kredebilitet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Den skal jeg dra frem i 2025! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Roberto Mancini har brukt 1,9 milliarder kroner på nye spillere i Manchester City, men italieneren mener stallen fortsatt må styrkes. På tide med et tak? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Heh, Preston North End stiller med minst en spiller fra hver av de britiske statene (England, Skottland, Wales, Nord-Irland) fra start mot Southampton. Artig kuriosa. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Hargreaves med scoring :!: Mancini er latterlig med de uttalelsene. Trippier som er på lån i burnley, mente det var dumt når mancini sa slikt. Da er trippier sin karriere i city ferdig for å si det slik - etter tidligere erfaringer. Vanskelig manager å like. Det er jo en litt kjedelig holdning hyrlen, viss man kun kan gjøre realistiske ting, så er det jo veldig lite du egentlig kan gjøre. Endret 21. september 2011 av Everket Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Hargreaves med scoring :!: Hehe ja.. Gøy for han det, skulle gjerne sett han gjorde det for en annen klubb, men men.. Syntes det er bra han får spille igjen.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Det er jo en litt kjedelig holdning hyrlen, viss man kun kan gjøre realistiske ting, så er det jo veldig lite du egentlig kan gjøre. Må ikke ta alt jeg sier seriøst kjekken edit: Men jeg har vunnet CL med Tromsø, toppscorer? Sigurd motherfuckings Rushfeldt! Endret 21. september 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Supercomeback. http://www.youtube.com/watch?v=ZZf50RLN434 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 C U N T. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Han tilbød seg å spille gratis for dere i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Han tilbød seg å spille gratis for dere i år. Det gjorde jeg også. @OptaJoe Opta Sports 54 - Owen Hargreaves made 54 passes v Birmingham, 8 more than he totalled in the PL during his final 3 seasons at Man Utd. Rebuilt. Nesten så at jeg håper han slår opp skaden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Hjalp ikke klubben vår i flere år og fikk dritmasse lønn og støtte fra klubben og når vi ikke har noe valg enn å la han gå siden han virkelig aldri spilte for oss, så velger han å starte karrieren sin på nytt hos City etter alt som har blitt gjort for han av Utd. CUNT. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Objektivt sett, bra for han og fint mål. Kunne egentlig ikke gitt mer faen i fyren. Det som er tragisk her er at City-supporterne fortsatt driver med den Poznan-driten. Haha, hvor latterlig går det an å bli. Han tilbød seg å spille gratis for dere i år. Nei. Endret 21. september 2011 av niko. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Flott mål! Digg! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Nei, sant? Var ikke sikker så kommenterte ikke på det men tvilte på det selv. Er sikkert bullshit. For en cunt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Vel, greit. Er forøvrig enig i at Poznan-feireingen til City er latterlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Hjalp ikke klubben vår i flere år og fikk dritmasse lønn og støtte fra klubben og når vi ikke har noe valg enn å la han gå siden han virkelig aldri spilte for oss, så velger han å starte karrieren sin på nytt hos City etter alt som har blitt gjort for han av Utd. CUNT. Og fremdeles er han en bra fyr i forhold til Owen. Sier litt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Sier litt om hva/hvem? Du er faen så vrang om du ikke ser forskjellen på de to (MO/OH) Owen-stiuasjonene. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Når er trekkninga i CC egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå