Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 United tapte ikke i fjor før de møtte Wolves, blir vel noe sånnt igjen. Elokobi og Ward sparer kruttet til da. Trekk det tilbake. Jeg nekter å godta at Wardy scorer mot oss. K V U T + - +/- P 1. Man. United 5 5 0 0 21 4 +17 15 17. Arsenal 5 1 1 3 6 14 -8 4 11p og 25 mål foran etter fem kamper. Er det sykt eller er det sykt? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Arsenal har kollapset Ser på Real Madrid kampen. Var litt "slossing", men fy faen som de filmer. Begge lag. Det er helt uvirkelig å se Forlan sin miss er mye verre men det var pre season da Endret 18. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 United tapte ikke i fjor før de møtte Wolves, blir vel noe sånnt igjen. Elokobi og Ward sparer kruttet til da. Trekk det tilbake. Jeg nekter å godta at Wardy scorer mot oss. K V U T + - +/- P 1. Man. United 5 5 0 0 21 4 +17 15 17. Arsenal 5 1 1 3 6 14 -8 4 11p og 25 mål foran etter fem kamper. Er det sykt eller er det sykt? Ganske sykt ja. En hel sesong uten å avgi poeng? Tvilsomt. Men til og med jeg skulle vært imponert da ^^ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Utd møter Liverpool borte (en kamp som ofte ikke avgjøres på kvalitet, men på innsats og vilje, hjemmebane fordel her er ubeskrivelig viktig) City i stormatch og Everton borte igjen nå i oktober. Blir ikke så mye tøffere enn det. Har en bortematch mot Stoke neste helg også, så det er ingen grunn til å miste kontakt med morder jord. Vi kommer til å avgi poeng, det er helt sikkert. Men dette laget kan også finne på å feie over disse lagene, det er helt umulig å vite hva du får med et så ungt lag. Det er det som er så jævla gøy også. Sjukt underholdene å se kampene våre i denne sesongen. Masse kvalitet, masse mål og flair. Not so much fokus på det defensive. PL i år har vært nydelig. Hvor mange vakre mål har ikke blitt gjort sålangt? Ser drømmekæsser hver runde jeg 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Takk for den Solaar. Rett og slett det beste øyeblikket i dag det der. Indeed. Men det beste er egentlig ikke missen, men hvordan han kollapser i ren depresjon like etter. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=THvA1kp_CnU Endret 18. september 2011 av Jonas. 6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Henry er ei bøtte med dritt, Joey er rå og han kan vel få en straff for dette, eller tar jeg helt feil nå? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Barton er en cunt, fyr som tror han er tøff, men som er langt fra det. Så mye tull han kommer med når han egentlig skal være en "hardman". Menn som Keane var i alle fall harde uansett, og få cheapshots. Ikke at jeg har noe imot akkurat denne situasjonen, men ellers i kampen oppførte han seg som en tulling som lar munnen gå hele tiden. Endret 18. september 2011 av Teipball 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Klasse! 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10010366 Mansfield med ny Adm Dir....rrrrrrrr... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Esj Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Barton er simpelthen den kuleste fyren i Premier League. Det hadde vært en drøm å ha han i Chelsea. 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Mancini: – Jeg har ikke spillere :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Etter å ha svidd av 1,9mrd over de siste årene skjønner jeg godt at han ikke har spillere. Endret 19. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Mancini bør få inndratt FM. 5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Helt enig med Mancini. Prøvde å være City på FM og jeg måtte hente inn en midtstopper og en midtbanespiller for at jeg i det hele tatt kunne stille lag. I tilegg hadde jeg store problemer på topp når jeg bare hadde Tevez, Dzeko og Agüero på de to spissplassene. Var et under at jeg i det hele tatt hadde spillere på benken i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Synes ikke City har gjort det så bra på FM hos meg, jeg. En Europa League-tittel, en FA-cup og en Community Shield er alt de har å vise til nå i 2024. To andreplasser og fire tredjeplasser i ligaen er heller ikke veldig imponerende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Da er det du som ikke er en god nok trener. Skulle tatt gull med City 24 år på rad, samt mange FA-cup- og CL-titler. Enkelt! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg? Jeg trener Liverpool jeg. Selger jo ikke sjela mi og trener City. (forøvrig hadde det vært voldsomt imponerende med 24 ligagull på 13 sesonger) Endret 19. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå