Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Og det taper United PL på siden City kun tapte 2 poeng mot fulham i dag.... Hva med innbyrdes oppgjør? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Og det taper United PL på siden City kun tapte 2 poeng mot fulham i dag.... Hva med innbyrdes oppgjør? Avlyst. Så det blir pr. def poengdeling og ikke tap. Endret 18. september 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 United er ustoppelige. Kan de klare å vinne alle 38 kampene? Nei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 United er ustoppelige. Kan de klare å vinne alle 38 kampene? Nei. Fint motargument. Ser hvertfall slik ut for øyeblikket. Valser over all mostand. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 gjorde det i fjor for Chelsea og. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dette United lager er mye, mye sterkere enn det Chelsea varde første månedene i fjor. Yngre også. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 alt snur i fotball, se på city, gav fra seg en 2måls ledelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg er sikker på at Man United vinner serien i år, men 38 strake seire greier de nok ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fulham vinner serien, jævla fitter! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fint motargument. Ser hvertfall slik ut for øyeblikket. Valser over all mostand. Tja, vet nå ikke helt jeg. Måtte dessverre ha noe dommerhjelp mot Chelsea for å hente seieren. Forsvaret har flere hull enn en sil i tillegg. Fortsetter dette blir vi straffet, og det brutalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nei, det blir dere ikke. Torres' sjanse symboliserer hvorfor. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Nei, det er fordi det er Torres som får sjansen, så godt som alle spillere setter ballen i åpent mål, i en slik situasjon. Spiller vi med et slikt forsvar mot City så blir det ikke pent. Endret 18. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nei, det er fordi det er Torres som får sjansen, en hver annen spiss hadde satt den i mål. Til og med jeg hadde klart å trille ballen i åpent mål Torres spilte strålende i dag og han hadde fortjent mye mer. Latterlig å skrive at Torres er så elendig. Må legge til at Carrol hadde nok bommet han også. 1. Det er Carroll. 2. Umulig å si. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Vet nå ikke helt jeg, Torres imponerte ikke meg akkurat. Et lite blaff nå og da er ikke nok til å si at han ikke er elendig. Han bommer da mer på mål, enn han putter. Ang. Carrol så redigerte jeg vekk det, da jeg innså at det var dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 United tapte ikke i fjor før de møtte Wolves, blir vel noe sånnt igjen. Elokobi og Ward sparer kruttet til da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nei, det er fordi det er Torres som får sjansen, så godt som alle spillere setter ballen i åpent mål, i en slik situasjon. Spiller vi med et slikt forsvar mot City så blir det ikke pent. Nå skal det være sagt at svært få spillere får til så "åpent mål" som Torres lager i den situasjonen. Helt nydelig gjennomløp og vending mot DeGea. Deilig å se den bommen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, jeg må si meg enig med alt du sier om løpet og forarbeidet, men jeg mener at avslutningen sier alt om Torres i Chelsea. Uflaks eller ikke, kan diskuteres. Lenke til kommentar
Populært innlegg Solaar Skrevet 18. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2011 Torres miss for de som ikke såg kampen. Helt utrolig. Minner meg om Forlan sin miss mot Juventus bare for å jekke ned noen Utd-fans hehe 10 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk for den Solaar. Rett og slett det beste øyeblikket i dag det der. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 haha , den er helt utrolig. Gjør alt så elegant så skal han bare trille ballen forsiktig over målstreken så presterer han å blaste den bort slik :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå