""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Helvete heller. QPR overkjører Newcastle så til de grader. Cabaye er ikke med, Obertan er redd for og utfordre og brukte farten sin, Raylor blir VOLDTATT av SWP. Latterlig svakt av Newcastle. Herrefred! Tror jeg skal gå opp å spørre om jeg kan få en klem. Blir både redd og trist av dette. Endret 12. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vet noe mer om Premier League-stjernen som har blitt tatt for bruk av kokain? Har lest at navnet skulle bli frigjort av et TV Show på kveldstid, men jeg begynner å bli utålmodig nå.... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Skal visstnok ha vært Antonio Valencia på Manchester United. Neida, er sikkert en spiller på reservelaget til Swansea. Ikke noe å sitte oppe og vente på. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er vel en mindre kjent/populær en. I norge iallefall. Kjekk kamp å se på. Håpe det blir sånn i andre omgang og. Ellers blir det valg ^^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vet noe mer om Premier League-stjernen som har blitt tatt for bruk av kokain? Har lest at navnet skulle bli frigjort av et TV Show på kveldstid, men jeg begynner å bli utålmodig nå.... Gary O'Connor skal visst være spilleren som er tatt i å bruke kokain. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Unnskyld meg, men hvem er det? Trodde en "kjent" spiller skulle bli tatt, men neida. Dette er vel den skotten som det var pratet om. Ikke den kjente spilleren som The Sun & co skrev om. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dette om O'Connor har vel vært kjent en god stund? TV2 meldte at det var en "større" Premier League-spiller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Få noen mål, for faen! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 QPR imponerer! Spiller meget godt, men er jo typisk Newcastle å klare å ta poeng... Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 QPR har imponert veldig i dag. Har spilt svært, svært bra. Newcastle er elendige. Helvete, holder faen meg ikke mål. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har Ryan Taylor på benken på FPL. Fire poeng står på spill. Hang in there, magpies! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sylvain Marveaux inn, ja. Han er jo rask? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har Ryan Taylor på benken på FPL. Fire poeng står på spill. Hang in there, magpies! Har Steven Taylor på banen selv, trenger de poenga der! Dessuten kan Obertan og Gutierrez score Totally unrelated: Jeg gleder meg til søndag! Tottenham - Liverpool og ManU - Chelsea. Ligger an til en knall fotballdag (om enn med resultater jeg ikke blir glad for). Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så kvalm Steven Taylor skulle være da... Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Helvete så dårlig. Simpson, Krul, Best og Saylor gjør sakene sine bra, resten får stryk. Elendig, flaut og jævlig kjipt. Okei, Ba hadde et relativt godt innhopp. Gjorde mye bra, men fikk lite og jobbe med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Faens ræva. Skulle hatt en skikkelig kriger på midten, en som... vel, Barton. Det positive er at vi har nok en smultring. Fire kamper, tre smultringer. Det er uvant kost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Skuffende at QPR ikke vinner denne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 [Arsenal/Liverpoolsupporter rant]Når det er sagt, Newcastle skulle vel hatt straffe da Ameobi ble hold noe så inni granskauven, spesielt med tanke på at han hadde nådd den ballen og være alene med keeper. Startet utenfor, men endte lenge,lenge etter at de var i boksen. Kommentatorene var enige.[/Arsenal/Liverpoolsupporter rant] Dette var smålig, men måtte bare. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nei, det er ikke skuffende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jo, QPR skulle avgjort i 1. omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå