Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Villa får en verdi på £26M for James Milner, dette ser ut til å være ca £20M og Stephen Ireland i retur.

Syk bra deal for Villa tror jeg når man tenker på hvor god S.Ireland var da han hadde tilitt i City. Mener han faktisk var på nivå med det Milner viste ifjor.

På toppen av det hele er spillerne like gamle og Villa får ca £20M i cash for bytte og sikkert uendret lønnsbudsjett.

link: Guardian.co.uk

Lenke til kommentar

Tror ikke de ville synes det hadde vært så ille om han dro til f.eks Bolton eller West Ham, de er ikke direkte utfordrere til Man City.

Synes det er flott av Bellamy som velger å dra til klubben han har vokst opp rundt. Cardiff kommer sannsynligvis til å rykke opp nå, det hadde vært morro.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett gårsdagens kamp og innsett hvor mange united kamper jeg misser i året så gikk jeg til innkjøp av Sumo Gull. 500kr for 3mnd.

Jeg vil sitte foran noe sånt under kamper.

PL2.jpg

17" med all mulig info til venste. 22" med kampen til høyre. :new_woot:

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

West Ham la visst inn et bud i siste liten og Man City ønsket det i håp om at han kunne score og gjøre skade mot rivalene til City for West Ham. Bellamy valgte visst Cardiff likevel.

kilde på at Man City ønsket at Bellamy dro til West Ham for å score mot Citys rivaler? LOL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...