Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi går uansett ikke 20år uten å vinne noe, eller faller langt etter andre klubber når Fergie gir seg. Mannen har bygd et imperium som ikke kommer til å vippes ned fra tronen med det første, selv om vi dog garantert ikke til å vinne like mye og ofte. Når Liverpool falt så var ikke fotballen like omfattende som i dag og klubben ikke like stor globalt, faktisk var ikke fotball noen voldsom greie tidlig på 90-tallet rent komersiellt/økonomisk. Så de som tror Utd kommer til å forvinne fra kartet når Fergie gir seg har nok noen vonde tiår i vente.

 

United har allerede gitt meg så mye at jeg uansett fint tåler å gå noen år post Ferguson uten trofér.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så god tro på at det går så bra når fergie gir seg. Jeg tror vi kommer til å gå i samme fellen som nesten alle store klubber går i i dag. En del av suksessen til Fergie tror jeg kommer nettopp av at han har sittet så lenge og fått forme spillere akurat som han vil. Fergie fikk sitte lenge uten å ha så gode resultater og jeg tror ikke at den kommende manageren kommer til å få så mye tid på seg.

 

Vi kommer til å få en manager som ikke kommer til å oppnå samme resultater med det samme og som aldri får tid til å få laget til å spille som han vil. Så kommer en ny uten at det har så stor innvirkning og som blir sparket osv osv

Lenke til kommentar

Uavgjort på begge kamper hadde gjort seg, men både West Bromwich og Fulham vinner i dag.

 

Edit:Meget underholdende første 45 på Carrow Road. Dette liker man! Norwich har imponert, til tross for at de er litt rufsete bakover. Morsom kamp!

Odemwingie er god!

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...