Leo_Khenir Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Eh, Steve Bruce fikser da det lett. Eller Fergie junior. Fikser nedrykk, altså Endret 9. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg velger å ikke tenke på den dagen, det blir et svært trist øyeblikk i mitt liv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Vi går uansett ikke 20år uten å vinne noe, eller faller langt etter andre klubber når Fergie gir seg. Mannen har bygd et imperium som ikke kommer til å vippes ned fra tronen med det første, selv om vi dog garantert ikke til å vinne like mye og ofte. Når Liverpool falt så var ikke fotballen like omfattende som i dag og klubben ikke like stor globalt, faktisk var ikke fotball noen voldsom greie tidlig på 90-tallet rent komersiellt/økonomisk. Så de som tror Utd kommer til å forvinne fra kartet når Fergie gir seg har nok noen vonde tiår i vente. United har allerede gitt meg så mye at jeg uansett fint tåler å gå noen år post Ferguson uten trofér. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Torres skylder på «trege» lagkamerater - For at han ikke scorer mål. Må si jeg ikke ble helt overbevist av Torres sin unnskyldning for å ikke putte mål.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 forteller Torres ifølge Daily Mail. Neppe Lenke til kommentar
Everket Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 David silva helt uvurderlig magisk i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Holy hell, City ser uffatelig sterk ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Nå er jo Wigan hjemme nærmest walkover også da. Moro å se Tevez bomme på straffe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg har ikke så god tro på at det går så bra når fergie gir seg. Jeg tror vi kommer til å gå i samme fellen som nesten alle store klubber går i i dag. En del av suksessen til Fergie tror jeg kommer nettopp av at han har sittet så lenge og fått forme spillere akurat som han vil. Fergie fikk sitte lenge uten å ha så gode resultater og jeg tror ikke at den kommende manageren kommer til å få så mye tid på seg. Vi kommer til å få en manager som ikke kommer til å oppnå samme resultater med det samme og som aldri får tid til å få laget til å spille som han vil. Så kommer en ny uten at det har så stor innvirkning og som blir sparket osv osv Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Moro å se Tevez bomme på straffe. Det varmet mitt hjerte å se han bomme Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Idag er det siste sjans for Steve Kean ifølge ryktene, blir han sparket kommer forhåpentligvis Sparky tilbake og tar med seg Tugay fra Galatasaray som assistent! Men jeg har tro på vår nye stopperduo, Samba og Dann! Og Jason Roberts har også lovet å score mål Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Heier på Rovers idag, har satt penger på dere!! Vinn for svarte! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Uavgjort på begge kamper hadde gjort seg, men både West Bromwich og Fulham vinner i dag. Edit:Meget underholdende første 45 på Carrow Road. Dette liker man! Norwich har imponert, til tross for at de er litt rufsete bakover. Morsom kamp! Odemwingie er god! Endret 11. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Norwich er uheldige i dag. Fikk en veldig billig straffe i mot (som Ruud reddet), spilte ganske bra og ble muligens snytt for en straffe. Ganske kjipt! Edit: Joey Barton (may have) destroyed his new teammate’s Ugg boots Endret 11. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Mye uflaks for Norwich så langt. Uflaks at de ikke vant mot Stoke også. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 noen som kan låne meg sumo, siden pubene her i bygda har funnet ut at det var 0 grunn å holde åpent idag.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg skal hente meg en bigone om du har tid å vente 20min Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg skal hente meg en bigone om du har tid å vente 20min Kom på at jeg hadde en big one, takk Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg skal hente meg en bigone om du har tid å vente 20min Jeg tar den gjerne om tilbudet står. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg skal hente meg en bigone om du har tid å vente 20min Jeg tar den gjerne om tilbudet står. Ligger å ulmer i postkassen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå