Iceman #10 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Når denne dialekten er den voldtekten av øreganger som er vestlandsdialekt, jo. Vanlige vestlendinger, dog - de klarer jeg å høre på, og føre samtaler med. Vanlige vestlendinger? Hordaland er det største fylket på vestlandet min venn, og vi har den deiligeste dialekten i Norge. Say no more. Selv om striledialekt > Bergensdialekt. (Erlend Hanstveit > Erik Huseklepp med andre ord) Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Bergen er ikke Norge. Synes det er veldig få bra dialekter ute i landet. Eneste som høres litt tøft ut er slikt som Grindheim og Grindhaug snakker. Endret 2. september 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Bergen synes jeg har en fryktelig dialekt. Er fra Finnmark selv så vet ikke hvor mye bedre resten av landet synes vi er tho. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dialekter er fett, men drit nå i helvete i det. Ye Olde PREMIER LEAGUE Pub, babes! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vi kan jo alltids snakke om hest igjen... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, hest er bra. Blir masse hest nå, frem til 12. september. Herregud som jeg gleder meg til 12. september. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ikke lenge til filmen Til Siste Hinder kommer på kino. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Synd det ikke er lov med bilder i signaturen her på forumet. Vet jævla godt hva jeg skulle hatt. Edit: SNART? Den kom jo for en uke siden!!! Endret 2. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har den allerede hatt pemiere? AWESOME! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kan jeg invitere deg på date? Kino og blowjob. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 OMG!!! :D Den skal jeg få sett ASAP Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kan jeg invitere deg på date? Kino og blowjob. I'm in. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Talas klokka 8 utenfor kino'n! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) OMG!!! :D Den skal jeg få sett ASAP Du kan vel legge inn søknad på velferden om at hele geværkompaniet skal se den, kan du ikke det? Kjenner jeg det norske forsvaret rett, blir den innvilga også Endret 2. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Bra jobba av hvem det nå er som har fylt ut denne lappen (finn to feil): Englands lagoppstilling i kveld. Endret 2. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Downing fra Everton og Parker fra West Ham. Haha. Endret 2. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Og Scott Parker/West Ham Forrige ble ninja edita Endret 2. september 2011 av Sveern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 PVM utelatt fra QPRs 25-mannstropp. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hva skal man ta seg til når det ikke er Premier League-fotball i helgen? Får vel drikke meg full Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Definitivt, skal bli pære på hvitvin i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå