Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var et godt panel i går jeg. Virket gjennomtenkt og velkomponert med TK Karlsen som motvekt til Schau og Aune. Wikestad er langt fra det verste alternativet som sjef, men enig med han som mente at Schau godt også kunne vært leder.

 

Noen bør virkelig lære Lundekvam uttalen av enkelte navn. Denseko har vel vært nevnt av flere. Lundekvam er en av få nordmenn som snakker bedre engelsk enn norsk - ikke at det skal så mye til når norsken hans høres ut som diare ut av ræva på en elefant. Tore Pedersen har ikke noe som ekspert å gjøre. De som var utplassert i England var flotte. Både han i Sky-bygget og Storberget, som kommer og trøkker mikrofonen sin opp i nesa på 'Arry, var gode. Han på Melwood fikk vi vel høre lite til.

 

Kommenterte det til en kompis jeg så galskapen sammen med, at det er "spesielt at 'Arry får tre mikrofoner i nesa: Sky, Premier League og ... norsk tv2".

 

(tenk på at det billige alternativet ville vært Davy/Mini/Hoff/Thorstvedt)

Lenke til kommentar

Synes det var et godt panel i går jeg. Virket gjennomtenkt og velkomponert med TK Karlsen som motvekt til Schau og Aune. Wikestad er langt fra det verste alternativet som sjef, men enig med han som mente at Schau godt også kunne vært leder.

 

Noen bør virkelig lære Lundekvam uttalen av enkelte navn. Denseko har vel vært nevnt av flere. Lundekvam er en av få nordmenn som snakker bedre engelsk enn norsk - ikke at det skal så mye til når norsken hans høres ut som diare ut av ræva på en elefant. Tore Pedersen har ikke noe som ekspert å gjøre. De som var utplassert i England var flotte. Både han i Sky-bygget og Storberget, som kommer og trøkker mikrofonen sin opp i nesa på 'Arry, var gode. Han på Melwood fikk vi vel høre lite til.

 

Kommenterte det til en kompis jeg så galskapen sammen med, at det er "spesielt at 'Arry får tre mikrofoner i nesa: Sky, Premier League og ... norsk tv2".

 

(tenk på at det billige alternativet ville vært Davy/Mini/Hoff/Thorstvedt)

 

Jeg har virkelig ikke sansen for Schau. Måten han hele tiden skal bruke metaforer, trolig som et humoristisk virkemiddel, fungerer ikke i det hele tatt. Det er noe med fyren som oser en ubalanse mellom uproff og lite morsom. Han kunne aldri ha vært programleder. Sånn det er nå fungerer han ikke som "sidekick" engang. Wikestad synes jeg virker veldig bra. Troverdig, og ikke like "cocky" som Børrestad.

Lenke til kommentar

Jeg også, følte han traff min humor ganske bra. Så litt på tv tv sin sending også, men føretrakk tv2. Men titta litt innom vg i blandt, for å høre på fjørtoft, frisk fyr med sterke meninger. Veldig uenig med mye han sier, synes faktisk det kommer mye dumt på twitter profilen hans hele tiden. Men når han er såpass frisk og aktiv blir det vanskelig og ikke like fyren.

Lenke til kommentar

Jeg også, følte han traff min humor ganske bra. Så litt på tv tv sin sending også, men føretrakk tv2. Men titta litt innom vg i blandt, for å høre på fjørtoft, frisk fyr med sterke meninger. Veldig uenig med mye han sier, synes faktisk det kommer mye dumt på twitter profilen hans hele tiden. Men når han er såpass frisk og aktiv blir det vanskelig og ikke like fyren.

 

Nå virker jeg kanskje litt sytete, men jeg synes Fjørtoft også er en tulling. Uproff til de grader - ihvertfall på viasat sine sendinger. En programleder skal ikke ha så sterke meninger. Det er best å overlate dette til eventuelle gjester. Jeg dør hver gang de krangler om dommeravgjørelser, og Fjørtoft begynner å himle med øynene og etterlyse videdømming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...