IcedInsanity Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Takk! Den var awzum. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Eventutellt Flashscore, den er også upåklagelig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som har en lignende side som VGLive? Er ikke alle kampene de har der som eg kunne tenkt meg å følge "live". Livescore er det beste som finnes. Jepp og setter man inn en s på slutten så blir den mer mobilvennlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Skandalene i Blackburn fortsetter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jupp. Faen meg mongoloid. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Dette her er allikevel noe av det drøyeste jeg har sett, ever: Mars 2011: Myles Anderson signerer for Rovers. Sønnen til agent Jerome Anderson heter Myles. Myles Anderson er en 21 år gammel forsvarsspiller som var i Leyton Orient i League One uten å få noen a-kamper for klubben. Han fikk ikke kontrakt på prøvespill i skotske Motherwell, men fortsatte karrieren i Aberdeen. Der fikk han totalt tre minutter som innbytter mot Kilmarnock. Da ledet de røde 5-0. Likevel ble han vurdert som god nok for Blackburn. Og i sommer spilte han tre av fem oppkjøringskamper. En av dem fra start. - Det er noe Rovers-supportere bare kan le av. Det er nemlig kun tragikomisk, slår Aase fast. - Han ble ansett som for dårlig for Leyton Orient. I følge Steve Kean er Anderson en kjempesignering, og han er overbevist om at Anderson er en ”late bloomer”. Legg også merke til at det nesten ikke har vært noen nyheter fra klubben angående denne signeringen. Kilder i Blackburn har benektet at Jerome Anderson er så involvert i klubben at han har noe med denne overgangen å gjøre. (RE: Blackburn) Endret 30. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det som imponerer er at Anderson tør. Det er jo så ufattelig åpenbart mye av det han gjør.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Blackburn er så jævlig på tur. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er visstnok noen rykter nå som sier at inderne ikke trodde det gikk ann å rykke ned fra PL og. Faen for no opplegg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Rykter nå? Var jo heftig diskutert i vår. Men tegneserieklubb er det, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Scott Dann skal uansett være nær en overgang, men vi trenger vel egentlig mer en målkåt spiss. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Og nye eiere, og ny manager, osvosv. Vist ikke den dårlige trenden snur og de får litt orden i Blackburn er jeg faktisk redd de kan rykke ned. Synd å se slikt i et lag jeg har sansen for. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Deilig bilde! Litt synd at Santoon (HØHØH) skal ta venstresiden, men det er jo som forventet. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ikke verst. Men Santon er vel primært høyre, og det er vel venstre dere trenger? Samt at jeg mener jeg har sett at Macheda skal på lån til NUFC denne sesongen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Han har vært fantastisk på høyre og veldig god på venstre før han ble litt skadet og stangerte, så det burde gå bra. Men hadde sett at han ble kastet over på høyre og at Newcastle fikk inn en ny venstreback, men hadde selvfølgelig ingen forhåpninger om det. Går noen rykter om det, men håper virkelig at det er bullshit. Har like mye lyst på Macheda som jeg har lyst på Carlton Cole, Crouch og andre nisser. Fysj! Håper heller at det går i orden med Maiga eller Roux. Endret 30. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ryktes om Macheda ja, håper virkelig ikke det skjer. Vil ha en real spiss, ikke han på lån. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Gratulerer med Santon. Kjempekjøp. Dere har tydeligvis en forkjærlighet for tidligere Inter-spillere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Mannekveld i tv2studio, endelig har de kastet vekk ipadsene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gruer meg til Lundekvam kommer inn i studio. Dør litt inni meg hver gang han omformulerer noe en av de andre sier. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hadde tatt alle disse foruten programleder i det vanlige lørdagstudioet, la Schau være programleder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå