fnats Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Haha, genialt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Noen som følger TKK? Uansett hysterisk bra! Midt i blinken humor! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Blackburn - fra smak av fugl til råtten kylling. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg visste fint lite om denne saken og er nå "opplyst". Og jeg som trodde det var et sirkus i Arsenal-leieren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Blir trist av det som skjer i Blackburn for tiden. Det positive er at spillere er på vei inn. Så er det bare å håpe det er litt kvalitet i dem. Noe som fikk meg til å smile igjen er derimot Man Cini (tøft hva, Man City og Man Cini ) sin kommentar som lyder, - Jeg trenger noe mer på midtbanen, for jeg har begrensede muligheter, sier Mancini. :!: Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det sies at City har tapt kampen om uruguayaneren Sebastian Coates til Liverpool. Ganske enkelt å forstå egentlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 City har ikke prøvd seg engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Alle spillere som ikke kommer til City, kan City anse som tap. That's the world of money Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Dommeroppsett 3. runde: Lørdag: Aston Villa - Wolverhampton: Martin Atkinson Blackburn - Everton: Lee Mason Chelsea - Norwich: Mike Jones Liverpool - Bolton: Lee Probert Swansea - Sunderland: Mark Halsey Wigan - Queens Park Rangers: Michael Oliver Søndag: Manchester United - Arsenal: Howard Webb Newcastle - Fulham: Kevin Friend Tottenham - Manchester City: Phil Dowd West Bromwich - Stoke: Mike Dean 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Tipper dere er glade nå Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Nja, personlig skulle jeg ha sett en hvilken som helst annen dommer til denne kampen. Så hadde vi muligens sluppet dommerhjelp-kommentarene når Arsenal blir vårt neste slaktoffer. Kan noen fortelle meg hvor Clattenburg har tatt veien i år? 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Noen som vet noe mer og kan utdype om dette? Leser noe om at Fenerbache er ute av CL, så dukker dette opp på Facebook-feeden: FourFourTom FourFourTom This is my understanding - if Arsenal win, Liverpool are in the EL cause 5 teams from the same nation can't be in the CL. If Arsenal lose tonight there will be an English slot available in the CL and Liverpool have the highest co-efficient meaning they'd get it. Edit: Er visstnok bare piss (som forventet). "A club which is not admitted to the competition shall be replaced by the next best-placed club in the top domestic league championship of the same national association." Endret 24. august 2011 av Termo Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Bare vas. Tipper plassen går til neste tyrkiske lag på tabellen. Ser Flatin også mener dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Noe annet ville bare vært helt patetisk.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Det der må være noe av det dummeste jeg har hørt. Hvordan i all verden kan et lag på fjerdeplass miste sin plass til femtesjetteplassen? EDIT: Trodde Pool endte høyere enn det de gjorde. Lol. Endret 24. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det der må være noe av det dummeste jeg har hørt. Hvordan i all verden kan et lag på fjerdeplass miste sin plass til femteplassen? Dersom det laget hadde blitt kastet ut av CL så hadde reglene tillatt det. Da det laget som er neste på det lands respektive liga vil overta plassen. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg trenger noe mer på midtbanen, for jeg har begrensede muligheter Gratulerer MAncini, du får prisen for dagens dummeste sitat 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Dagens dummeste? Tidenes. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Veldig uheldig kommentar, han høres ut som en tulling, igjen. Men siden weiss er solgt, og swp kanskje er på vei ut, blir det jo kanskje plass til en til. Men håper han er ferdig med kjøpene nå, og viss flere skal inn, må minst to spillere bort. Ellers er jo artikkelen full av spekulasjoner. Det er rart hvordan mediaene stadig for lov og skrive hva de vil, og gi det ut som fakta. Endret 24. august 2011 av Everket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå