tjotr Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Osj. Resultatet lyver. Forventer at Mancini setter innpå enten Johnson eller Tevez iløpet av få minutter nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Ikke en særlig god kamp av Aguero nei, ikke så rart etter forventningene fra forrige match. Skjønner meg ikke på managere som vil bruke Milner på kant. Totalt misbruk. Han blir mye bedre og mye mer sentral(høhø) når han spiller på midten. Håper de fortsetter misbruket da, slik at han kan være overflødig og gå billig neste sesong. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Skal ikke si noe skråsikkert om hvordan ståa er nå, men i Newcastle var Milner sånn ca 1000 ganger bedre på kant enn på midten. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg synes heller ikke Milner er optimal på kant(det er en stund siden sist han ble brukt her), men man får en litt annen type, og det fungerte greit mot bolton. De Jong var savnet etter bolton kjørte på, derfor var det nok greit med milner i stedet for feks johnson. Som igjen lekte seg litt mot trette ben da han kom inn i slutten. Veldig bra kamp av city frem til 2-3 scoringen, da får city som vanlig litt panikk og gir ifra seg iniativet. Selv hadde jeg forventet litt mer paniske siste minutter men city rodde det greit i land. Davies er ei rotte, flere stygge taklinger, og går veldig enkelt ner i hver duell. Utrolig at ingen på city ble seriøst skadet, bolton spilte veldig stygt og fikk stort sett holde på uten mange gule kort. Spesielt den på silva var stygg, og milner. Synes aguero var grei, spesielt i første omgang. Trenger nok litt tid før han kan holde 90min og et jevnt nivå i pl. Tevez var litt rusten. Lescott taper to viktige dueller og bolton får to scoringer, uvant svak kamp fra han. Men bolton var bra de siste 30min, farlig lag. Endret 21. august 2011 av Everket Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 For en spiller de har i Silva, han er jo overalt å rydder opp. Nei City har litt av en stall og alt ligger til rette for at de skal nå helt til topps iår dessverre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Sir Alex er skvetten? Edit: Skvetten ja. Endret 23. august 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
fnats Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Skvetten om ikke annet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Nasri går til Shitty Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer, Manchester City. Hvor mange milliarder har dere brukt nå? Om dere klarer det ufattelige kunstykket og ikke vinne Premier League i år, skal jeg le meg i hjel. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Man City: Hart Richards-Lescott-Kompany-Kolarov de Jong-Y.Toure Aguero-Silva-Nasri Dzeko Rest: K.Toure Clichy Milner Barry SWP Balotelli Tevez Johnson osv..... Ser tynt ut på topp. Endret 23. august 2011 av fnats Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Det der hadde jeg ikke greid med ubegrenset budsjett på FM engang... 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Jeg mener jeg så en tabell som viste ligaplassering over hvor mye penger de har brukt i overgangvinduet de sist årene, noen som husker hvor dette var? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer, Manchester City. Hvor mange milliarder har dere brukt nå? Om dere klarer det ufattelige kunstykket og ikke vinne Premier League i år, skal jeg le meg i hjel. Veldig deilig om de ikke vinner! Blir for dumt at man skal kunne kjøpe seg til titler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Jeg mener jeg så en tabell som viste ligaplassering over hvor mye penger de har brukt i overgangvinduet de sist årene, noen som husker hvor dette var? Som du ser, ikke helt oppdatert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Både Blackburn og Chelsea har klart det, kan fort hende city gjør det også.(selv om jeg har mine tvil enda) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Som du ser, ikke helt oppdatert. Takk. Gir da en oversikt over hva de har brukt i City uansett. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Q3C9_x6NJzk Røverkjøp for 2 millioner pund til Blackburn Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QYTcf55B-oY&feature=youtu.be 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Den der kommer så jævlig( )på Golden Goal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå