Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Er bare å legge inn et bud på £30m, det. Glazer fikser. Heller det enn å svi av £100m på 6-7 middelmådigheter, og likevel ende utenfor Europa. - Kan du fortelle meg hvilke 6-7 middelmådighetene som du snakker om, er? - Sesongen har nettopp startet. Dette sitatet skal jeg klippe ut og lime inn en fin sommerdag i mai, så får vi se hvem som har blitt tatt med buksene nede. - Og til slutt så er jeg ikke enig med deg. Jeg vil heller heie på et lag som aldri kommer til Europa, enn å heie på et lag som jukser for å oppnå suksess (Les: Serie A). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Åhhh, så sinna. Du kan starte med å fortelle meg hvor mange dommere Glazer har kjøpt og betalt. Gjerne noen kilder på det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Åhhh, så sinna. Er du sur? Du kan starte med å fortelle meg hvor mange dommere Glazer har kjøpt og betalt. Gjerne noen kilder på det også. Hvor har jeg skrevet at Glazer har kjøpt og betalt for dommere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Hvor har jeg skrevet at Glazer har kjøpt og betalt for dommere? Du sa det ikke direkte, men du kan gjerne forklare hva du mente med det her: Er bare å legge inn et bud på £30m, det. Glazer fikser. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Cech ute i én måned. Hilario eller Turnbull i mål? Stort tap for Chelsea uansett hvem det blir. How sad. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Er bare å legge inn et bud på £30m, det. Glazer fikser. Heller det enn å svi av £100m på 6-7 middelmådigheter, og likevel ende utenfor Europa. - Sesongen har nettopp startet. Dette sitatet skal jeg klippe ut og lime inn en fin sommerdag i mai, så får vi se hvem som har blitt tatt med buksene nede. Håper det blir deg. 16 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hehe, satse på at det ikke er Kjakan du snakker til da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Nå må dere gi dere med han Kjakan. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hehe, satse på at det ikke er Kjakan du snakker til da. Isåfall håper jeg ikke han har så alt for mye hår på kjakan. "He" "he". Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Nå må dere gi dere med han Kjakan. Okei. Men legg ut et bilde av deg sånn at vi kan være helt sikre. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvor er Kjakan forresten? Merkelig så stille han blir innimellom. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Er bare å legge inn et bud på £30m, det. Glazer fikser. Heller det enn å svi av £100m på 6-7 middelmådigheter, og likevel ende utenfor Europa. Cech ute i én måned. Hilario eller Turnbull i mål? Stort tap for Chelsea uansett hvem det blir. Har ikke Chelsea et stort Kroatisk keepertalent som jeg ikke husker navnet på akuratt nå..? (Delac?) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dere som leser linja om violent conduct og så forsøker å tolke selv hva dette er, vit at fifa har produsert en stor avhandling med tolkning av reglene, som dommerhjelp. FA har en også, og norsk fotball har en på www.fotball.no Der står fasiten. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ah, jeg gleder meg til tyne-wear derby i morgen! howay the lads! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 http://www.nottscountyfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10426~2424681,00.html Manager's Message: Whistling Teacher Good afternoon, I am desperately trying to find somebody that can teach me to whistle. This may sound like a joke but I can assure you it's not. This is not for my dog, this is for me to whistle from the technical area. Any ideas please let me know asap via [email protected]. Regards, Martin Noen her som kan hjelpe stakkaren? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Plystring er en en smal sak, bare å krølle tunga og lage kjeften brei. (noe de fleste her inne burde klare feks) Skal tro hva de betaler i timen? Fingrer er for pyser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Newcastle snytt for straffe, Sunderland skulle hatt rødt. Fittedommer! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Newcastle snytt for straffe, Sunderland skulle hatt rødt. Fittedommer! PL må virkelig ha noen av de aller dårligste dommerene når det gjelder toppligaene eller så har virkelig nivået på internasjonale dommere droppet ekstremt lavt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Alltid dommeren sin skyld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå