fluffy_1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Greit nok det. Men i media er det omtrent bare bilder av Barton. Hva med å zoome inn på knottene til Song. Barton skal ha pepper men hva med å se saken fra litt flere sider. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skal bli godt med ny runde så det blir noe annet å lese om enn Barton og Gervinho... Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Tyne-wear derby til helgen. Kan godt hende det blir mer Barton. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Rødt kort og karantene for Gervinho er greit nok, han bør absolutt ikke gjøre det han gjorde, på en fotballbane. Men det som er merkelig er jo at Barton slapp så billig unna. Å ta tak i trøya på en motspiller og riste ham rundt - til og med mens ballen ennå var i spill - burde føre til en lignende straff som Gervinho fikk, etter min mening. Kanskje Barton får strafferabatt - han har fått så mye pes før for oppførselen sin at de velger å ta på ham med silkehansker denne gangen? Ja, han var provosert av det han oppfattet som Gervinho's filming - men det er jo ingen unnskyldning. Gervinho ble jo også provosert av Barton, som førte til at han klapset til ham. I min verden burde både Song, Gervinho og Barton fått lignende straff og karantene. Dommeren så Bartonepisoden, derfor kan ikke FA gjøre noe i ettertid. Om han ikke hadde sett det derimot. FA har sagt at neste gang får han 10 kampers karantene, og der igjen er nok mye pga navnet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skal bli godt med ny runde så det blir noe annet å lese om enn Barton og Gervinho... Jeg gleder meg til det faktisk er noe annet som blir skrevet om eller diskutert jeg, begynner å få en anelse nok Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 For alle som ville vite om sønnen til Aguero som er barnebarnet til Maradona. http://vimeo.com/18202720 Keitete skuddteknikk, han kommer garantert ikke til å bli noe stort... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Søt gutt da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Søt gutt da. Jo, takk. Jeg ble sjarmert av den lille gutten synes han var god jeg. Og har ikke akkurat dårlig forutsetninger for talent heller. Maefteda, nå må du se på alderen til gutten da.. Endret 17. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Dommeroppsett 2. runde: Lørdag: Arsenal - Liverpool: Martin Atkinson Aston Villa - Blackburn: Stuart Attwell Chelsea - West Bromwich: Lee Mason Everton - Queens Park Rangers: Kevin Friend Sunderland - Newcastle: Howard Webb Swansea - Wigan: Phil Dowd Søndag: Bolton - Manchester City: Mike Jones Norwich - Stoke: Neil Swarbrick Wolverhampton - Fulham: Mike Dean Mandag: Manchester United - Tottenham: Lee Probert Verden er urettferdig! Hvorfor ikke Clattenburg på Old Trafford? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Martin Atkinson, ja. Faen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Verden er urettferdig! Hvorfor ikke Clattenburg på Old Trafford? Jeg hadde håpet vi skulle få han Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skjer med Andre Marriner? En av de bedre dommerne i ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er bare å legge inn et bud på £30m, det. Glazer fikser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Klarer dessverre ikke å innfri lønnskravet, så Marriner havner i City. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skal etter ryktene komme en storsignering til Blackburn imorgen, er spent! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skal etter ryktene komme en storsignering til Blackburn imorgen, er spent! Det gjør det jo hele tiden. Jeg tviler. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Atkinson? WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Atkinson ja, det blir jo spennende... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Er bare å legge inn et bud på £30m, det. Glazer fikser. Heller det enn å svi av £100m på 6-7 middelmådigheter, og likevel ende utenfor Europa. Cech ute i én måned. Hilario eller Turnbull i mål? Stort tap for Chelsea uansett hvem det blir. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå