Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, gruer meg til å måte City og Balotelli i ligaen.

Jeg frykter fortsatt Chelsea mer. Det er sjelden at lag funker optimalt kort tid etter det har blitt gjort massive endringer i stallen. De har jo en del "sterke personligheter" i det laget også, så jeg satser på at det blir en del bråk i garderoben der fremover.

Lenke til kommentar

Ja, Chelsea er klart en større konkurrent. Det kommer nok til å ta litt tid før vi ser et optimalt City. Blir morsomt å se om Mancini får sitte så lenge at han får kustus på spillerene. Eller om han ryker ved første sjangs.

Jeg bare fykter at Balotelli aleine kan senke oss i by-derbyene.

Lenke til kommentar

Over 4 i odds på West Ham mot Villa i dag. Greit at Villa vanligvis er bedre, men de har jo akkurat blitt kvitt manageren, sliter med skader og har heller ikke handlet inn noen spillere i sommer. Penger å hente her?

Villa tapte f.eks mot Wigan første kamp ifjor, mens West Ham har vunnet 4/5 åpningskamper de siste årene. Håper på en shocker her, og at Cole scorer.

Lenke til kommentar

Vedder på at det blir Blackpools eneste borteseier i år. Kirkland spilte også helt forferdelig. Tipper at Blackpool kommer til å gi alt og være et vanskelig lag å slå borte, men at de til slutt rykker ned.

Godt å se at de ikke er en klar dumpekandidat da.

Lenke til kommentar

Mye spennende å se fremover til. WBA rykker garantert ned. Var på høyde med et utrolig tafatt CFC spillemessig men taper likevel 6-0! En snodig kamp uten noen som helst form for tempo, der en elendig keeper og flerfoldige forsvarsprestasjoner (ja, det er en prestasjon å være så dårlig) stod for "underholdningen". Så dog flere svakhetstegn hos de blå, som jeg tror vil tape masse poeng denne sesongen. Basert på preseason og CS anser jeg United som et sterkere lag i år. Det er noe "traurig" over Chelsea selv om de vant mye i dag, noe andre jeg så kampen med også påpekte. Dessverre møter oljebaronen Wigan borte i neste kamp, et lag som ble spist levendes av Blackpool, så vi må vente noen uker før CFC møter ordentlig motstand.

Shitty var ubrukelige, mens Tottenham var overraskende gode, selv om avsluttningsegenskapene var i Darius Vassel klassen. Jeg har allerede avskrevet shitty som noen gullfavoritt i år, til det er de altfor dårlig bakover/lite samspilte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...