Golf'ern Skrevet lørdag kl 14:33 Del Skrevet lørdag kl 14:33 Spurs treneren neste som får sparken? Lenke til kommentar
barezell Skrevet lørdag kl 15:31 Del Skrevet lørdag kl 15:31 Gøy å tenke tilbake til første sesongen til Ange. Så mye hype, Spurs vil alltid være Spurs. Lenke til kommentar
oOF Skrevet i går, 15:02 Del Skrevet i går, 15:02 Viaplay har nokså dårlig billedkvalitet på strømmen, Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet i går, 15:26 Del Skrevet i går, 15:26 Høres litt sprøtt ut, men United bør passe seg for et eventuelt nedrykk. Det er kun 5/6 poeng ned til Wolves og Everton, som vil ha en kamp mindre spilt etter dagens oppgjør. Det kommer noen overkommelige kamper etter dette(Southampton og Brighton hjemme), men disse kampene blir nesten vinn eller forsvinn for Amorin. Uten poengfangst her ser det jo bekmørkt ut. Får håpe på en overraskelse i dag🤞 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet i går, 15:27 Del Skrevet i går, 15:27 oOF skrev (25 minutter siden): Viaplay har nokså dårlig billedkvalitet på strømmen, Enig, hvor lenge har de rettigheter? Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet i går, 16:26 Del Skrevet i går, 16:26 BIlly Bones skrev (56 minutter siden): Høres litt sprøtt ut, men United bør passe seg for et eventuelt nedrykk. Too big to fail, mener nå jeg, det laget der burde være topp 4, men morsom tanke som jeg koser meg godt med 😈 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet i går, 17:46 Del Skrevet i går, 17:46 (endret) United har vært overraskende påskrudd i 2. omgang. Edit: nevermind, nå tok de seg en blund igjen. Endret i går, 17:48 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Jotun Skrevet i går, 17:58 Del Skrevet i går, 17:58 Blir aldri helt klok på hands reglene. Lenke til kommentar
toreae Skrevet i går, 18:02 Del Skrevet i går, 18:02 Jotun skrev (2 minutter siden): Blir aldri helt klok på hands reglene. § 13 avsnitt C. Det kan også bli idømt hands på Manchester-united! 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet i går, 18:08 Del Skrevet i går, 18:08 Mye bedre av United enn forventet. Hadde blitt sur om liverpool hadde fått den hands i mot Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet i går, 18:10 Del Skrevet i går, 18:10 Jeg vil se handssituasjonen noen minutter tidligere. Så ut som soleklar hands fordel United. Sky viste ikke reprise. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet i går, 18:30 Del Skrevet i går, 18:30 Idioti at det der skal dømmes straffe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet i går, 18:31 Del Skrevet i går, 18:31 (endret) toreae skrev (29 minutter siden): § 13 avsnitt C. Det kan også bli idømt hands på Manchester-united! Sier vel ikke at eg mener dette ikke er hands? Men det er så mange andre like situasjoner som ikke blir hands. Og da blir eg forvirret. Hadde satt pris på en fornuftig forklaring. Men kanskje du skjønner like mye som meg men ikke vil innrømme det? Endret i går, 18:31 av Jotun Lenke til kommentar
toreae Skrevet i går, 18:41 Del Skrevet i går, 18:41 Jotun skrev (7 minutter siden): Sier vel ikke at eg mener dette ikke er hands? Men det er så mange andre like situasjoner som ikke blir hands. Og da blir eg forvirret. Hadde satt pris på en fornuftig forklaring. Men kanskje du skjønner like mye som meg men ikke vil innrømme det? Reglene er vel greie, men ikke dømmingen! Jeg ergrer meg over at situasjoner det blir dømt gult på i andre omgang, ikke blir gult på i første halvtimen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet i går, 18:43 Del Skrevet i går, 18:43 (endret) Ja det er så inkonsekvent at det er vondt. Til og med når de ser situasjoner femten ganger i reprise på VAR klarer de ikke dømme konsekvent..... Akkurat gule kort kan man vel også gi når dråpen er nådd? Altså at den egentlige situasjonen i seg selv ikke er gult men det har vært så mange situasjoner at nå ble det en advarsel. Endret i går, 18:44 av Jotun Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Jotun skrev (11 timer siden): Sier vel ikke at eg mener dette ikke er hands? Men det er så mange andre like situasjoner som ikke blir hands. Og da blir eg forvirret. Hadde satt pris på en fornuftig forklaring. Men kanskje du skjønner like mye som meg men ikke vil innrømme det? Da er det dommere som har gjort feil i tilsvarende situasjoner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Ja det var vel under 24 timer tidligere at det skulle vært hands isåfall. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Om det hadde vært likhet for loven skulle vel United hatt et tilsvarende straffespark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå