Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres litt sprøtt ut, men United bør passe seg for et eventuelt nedrykk. Det er kun 5/6 poeng ned til Wolves og Everton, som vil ha en kamp mindre spilt etter dagens oppgjør.

Det kommer noen overkommelige kamper etter dette(Southampton og Brighton hjemme), men disse kampene blir nesten vinn eller forsvinn for Amorin. Uten poengfangst her ser det jo bekmørkt ut.

Får håpe på en overraskelse i dag🤞

Lenke til kommentar
toreae skrev (29 minutter siden):

§ 13 avsnitt C. Det kan også bli idømt hands på Manchester-united!

Sier vel ikke at eg mener dette ikke er hands?

Men det er så mange andre like situasjoner som ikke blir hands. Og da blir eg forvirret.

Hadde satt pris på en fornuftig forklaring. Men kanskje du skjønner like mye som meg men ikke vil innrømme det?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jotun skrev (7 minutter siden):

Men det er så mange andre like situasjoner som ikke blir hands. Og da blir eg forvirret.

Hadde satt pris på en fornuftig forklaring. Men kanskje du skjønner like mye som meg men ikke vil innrømme det?

Reglene er vel greie, men ikke dømmingen! Jeg ergrer meg over at situasjoner det blir dømt gult på i andre omgang, ikke blir gult på i første halvtimen.

Lenke til kommentar

Ja det er så inkonsekvent at det er vondt. Til og med når de ser situasjoner femten ganger i reprise på VAR klarer de ikke dømme konsekvent.....

Akkurat gule kort kan man vel også gi når dråpen er nådd? Altså at den egentlige situasjonen i seg selv ikke er gult men det har vært så mange situasjoner at nå ble det en advarsel.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jotun skrev (11 timer siden):

Da er det dommere som har gjort feil i tilsvarende situasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...