Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklar.

Jeg mener at å si han suger uansett blir feil. Nei, han var ikke god i Italia, men betyr det han automatisk blir dårlig i Championship?. Han var meget god i Brann og på landslaget har vist lovende takter. Tror han kan etablere seg som en god spiller i England, om han får tillit.

 

Dog å si at det du skriver tåpelig, er tåpelig i seg selv. Alle har rett til å ha sine egne meninger og man trenger ikke å rakke ned på det om man ikke er enig. Det er noe som kalles å argumentere for sine meninger.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg mener at å si han suger uansett blir feil. Nei, han var ikke god i Italia, men betyr det han automatisk blir dårlig i Championship. Han var meget god i Brann og på landslaget har vist lovende takter. Tror han kan etablere seg som en god spiller i England, om han får tillit.

 

Jeg er forsåvidt enig i det, og det var en dårlig formulert kommentar av meg. Det jeg mente er at han blir liten i verdenssamenheng. Så ift. til gutta i PL er han ikke god nok, men at han er en av de beste norske spillerne vi har er jeg enig i. Det kommer litt an på hvilken vinkel man velger å se det fra.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagens (gårsdagens?) mest tåpelige innlegg.

 

Forklar.

Som jeg ser du sier er han ikke så stor i verdenssammenheng. Men å si at han suger i fotball. Det er så useriøst at jeg føler det som jeg diskuterer med en tolv åring. Hadde du skrivet noe som: Huseklepp er ikke god nok for PL uansett, så kunne det blit diskutert på en skapelig måte, men bare å skrive at han suger er useriøst og jeg blir litt lei inni meg av å høre det. Det er greit om det er i kampens hete, men vi snakker faktisk om en av Norges beste fotballspillere her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Som jeg ser du sier er han ikke så stor i verdenssammenheng. Men å si at han suger i fotball. Det er så useriøst at jeg føler det som jeg diskuterer med en tolv åring.

 

Hehe. Jeg var trøtt da jeg skrev det og alle kan skrive litt feil i blandt. Jeg har forklart hva jeg mente og da er det ikke nødvendig å henge seg noe mer oppi det.

 

Hadde du skrivet noe som: Huseklepp er ikke god nok for PL uansett, så kunne det blit diskutert på en skapelig måte, men bare å skrive at han suger er useriøst og jeg blir litt lei inni meg av å høre det.

 

Så, så. Man trenger ikke å bli lei seg for en slik bagatell.

 

Det er greit om det er i kampens hete, men vi snakker faktisk om en av Norges beste fotballspillere her.

 

Fordi Norge eier fotballverden akkurat som vi eier sykkelverden. :roll:

Lenke til kommentar

Rødt kort og karantene for Gervinho er greit nok, han bør absolutt ikke gjøre det han gjorde, på en fotballbane. Men det som er merkelig er jo at Barton slapp så billig unna. Å ta tak i trøya på en motspiller og riste ham rundt - til og med mens ballen ennå var i spill - burde føre til en lignende straff som Gervinho fikk, etter min mening. Kanskje Barton får strafferabatt - han har fått så mye pes før for oppførselen sin at de velger å ta på ham med silkehansker denne gangen? Ja, han var provosert av det han oppfattet som Gervinho's filming - men det er jo ingen unnskyldning. Gervinho ble jo også provosert av Barton, som førte til at han klapset til ham.

I min verden burde både Song, Gervinho og Barton fått lignende straff og karantene.

Endret av thomit
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er enig. Den mest korrekte dømmingen ville vært tre røde kort - og straffe til Arsenal, ut ifra alt som skjedde. Så kan man argumentere om dommeren egentlig burde blåst og gitt gult da Gervinho filmet, slik at episoden med Barton og et evt. straffespark aldri burde skjedd. Men jeg mener det ikke var noe poeng i å blåse, ettersom Newcastle fikk ballen og hadde fordel av ballen. Det er jo dumt med så mange røde kort i en kamp, så jeg kan skjønne at dommeren vegrer seg litt (men Song sin var så klar at den kan han rett og slett bare ikke ha sett), men man kan jo ikke legge lista slik at spillere fristes til å gå halvberserk på banen og drive med en haug av utenomsportslig, aggressiv oppførsel ved enhver situasjon. Dommeren skal dømme, basta - get on with it.

Lenke til kommentar

Alle snakker om Barton, Men Arsenal da. Song drittoppførsel. Gervinho: før frisparket som RVP tar. Gervinho kaster seg opp i lufta. Rtaylor er jo ikke borti engang ser vi reprisen. Gervinho igjen: Tiote er så vidt borti og Gerv faller lett. Barton for gjennomgå fordi han er Barton. Arsenal står jo like masse for det utenomsportslige her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror nok Barton får litt ekstrapepper siden han er barton, feks viss han forsatt hadde vært i city, ville han blitt myrdet for det hadde vært en utilgivelig kombo for de aller fleste.

 

Nå det er sagt er det verste for meg, og kanskje noen andre, hvor hyklersk han er. Da topper han lett gervinho, fordi han gjør ca det samme som gervinho, i tillegg sitter han på sin høye hest og mener ditt og datt. Det blir for dumt for meg. Men det er gjerne i slike episoder at enkelte andre slipper lett unna fokuset.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...