leifeinar Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden For en kamp. heldig vis spratt ballen og dommeren liverpool sin vei. ikke helt sikker på at det der hadde blitt straffe i alle kamper. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ingen forsvar var på jobb i denne kampen. Og litt 50/50 på alt av straffesituasjoner. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Whiteshit skrev (5 minutter siden): Ingen forsvar var på jobb i denne kampen. Og litt 50/50 på alt av straffesituasjoner. Jupp, veldig og det. Synes den de fikk straffe for så ut som den var klart utenfor, mens den de ikke fikk på burde vært det 😅 Samme med vår, den var ikke helt klokkeklar den, men glad for at det ordnet seg til slutt. På tide å gi Salah det han vil ha. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Man vinner på dårlige dager. Det er det beste jeg kan si om denne kampen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Spent på Amorim's første kamp idag. Ikke en slik 11 jeg forventet akkurat Men tror folk må senke forventningene litt til Amorim litt i starten. Redd folk har litt forhøye forventninger at han skal snu skuta med en gang. Men trenger tid på seg og må huske spillerne skal tilpasse helt ny formasjon, spillestil osv. Har veldig tro på prosjekt Amorim langsiktig. Endelig en ung energisk og karismatisk trener vi har fått og kan engelsk ganske bra. e: Det gikk fort! 😃 Endret 2 timer siden av ReaveЯ Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden oOF skrev (48 minutter siden): Man vinner på dårlige dager. Det er det beste jeg kan si om denne kampen. Er det ikke det vinnerlag gjør da? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 12 minutter siden Del Skrevet 12 minutter siden 23 hours ago, Alkan said: Alle dager skjer med City? De er veldig avhengig av en spiller som Rodri, ellers er de helt sjanseløse på kontringer imot. I tillegg er en god del a spillerne der blitt for gamle og er klart over the top. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå