skaftetryne32 Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Liquidkey skrev (46 minutter siden): Problemet er at når «rett skal være rett» går det fryktelig mye tid på beslutningene Det er et problem, men det er langt mer problematisk at mål å røde kort blir gitt eller ikke gitt på feil grunnlag. Jeg tror vi må satse på teknologi, kan vi ha goal line teknologi så burde det være mulig å sjekke om ballen var ute nede ved cornerflagget. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 1 hour ago, QS4MO8J3 said: Du innbiller deg at det ble gjort færre feil før VAR, da de ikke hadde VAR til å fange opp feilene? Fotballen var mye morsommere da de ikke brukte 5 min på å sjekke bildene for hver eneste situasjon. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Fotballen er morsomst når man har en følelse av at dommerne er nøytrale! Om VAR bruker noe tid bryr meg ikke. Jeg tror og håper at VAR blir raskere. Men når det dømmes ulikt i en kamp, og fra kamp til kamp, da mister jeg interessen. 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 toreae skrev (14 timer siden): Fotballen er morsomst når man har en følelse av at dommerne er nøytrale! Om VAR bruker noe tid bryr meg ikke. Jeg tror og håper at VAR blir raskere. Men når det dømmes ulikt i en kamp, og fra kamp til kamp, da mister jeg interessen. Det er en grunn til at dommerne bruker skjønn i denne sporten, men samtidig ønsker jeg det vekk, det fører til vidt forskjellig utkom fra kamp til kamp på helt like situasjoner, samtidig kan ikke VAR gripe inn av idiotiske grunner, reglementet trenger en oppgradering. Å bruke skjønn var kanskje det beste uten teknologi, men nå tror jeg vi bør lene oss tungt på teknologien og gjøre fotballen så rask å rettferdig som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Hat-trick på Ange! Tre strake månedens manager. Fint selskap med Pep,Klopp og Cote som også har tatt hat-trick. Stopper nok her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Hvor er beste og enkleste sted å kjøpe Haaland drakt til drittungen? 🥴😅 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 (endret) Jotun skrev (4 minutter siden): Hvor er beste og enkleste sted å kjøpe Haaland drakt til drittungen? 🥴😅 Torshov sport har dessverre sånt ræl 😅 https://www.torshovsport.no/fotball/supporterutstyr/klubber/manchester-city/puma-manchester-city-fotballdrakt-2324-hjemme Endret 10. november 2023 av bshagen Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Jotun skrev (2 minutter siden): Hvor er beste og enkleste sted å kjøpe Haaland drakt til drittungen? 🥴😅 Haaland drakt eller city drakt med Haaland ? Harn ikke presisert så hadde jeg gått for ei Norge drakt, med tanke på avataren din 😁 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Yes! 😃 100% enig med @skaftetryne32 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 skaftetryne32 skrev (53 minutter siden): Haaland drakt eller city drakt med Haaland ? Harn ikke presisert så hadde jeg gått for ei Norge drakt, med tanke på avataren din 😁 😂😂😂 City dessverre. Jeg er ikke sånn skada forelder som ikke aksepterer at det går an å holde med en annen klubb, så han ble dessverre fotball interessert akkurat til feil tid 🥺 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Jotun skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke sånn skada forelder som ikke aksepterer at det går an å holde med en annen klubb, så han ble dessverre fotball interessert akkurat til feil tid 🥺 Jeg kjenner noen som begynte hjernevasken i krybba, må sies det funka jo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Joda. Men da måtte vedkommende vært interresert i fotball. Det var han ikke. Samme det. Liker ikke den måten eg. Vil at de skal begynne å like fotball fordi det er gøy. For så å følge en klubb fordi de liker klubben. Det er da man får lidenskapen. I tillegg får vi rivalisering. Veldig artig til tider. Lenge siden det var artig nå, men det kommer tilbake 😂😂 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Kamptråd for runden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2023 Del Skrevet 12. november 2023 Sa det for tre uker siden, Chelsea kommer til å ta poeng fra spurs og city. All ære til de blå 😃 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Hjemme og borte-tabellen Kun united som er stabil både hjemme og på bortebane. Endret 17. november 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 City er mer stabile.... Plasseringen til United er jo kun pga Andrea ustabilitet.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Everton trekkes 10 poeng av FA for brudd på FFP!! (Ingen nyheter rundt City og Chelsea) store konsekvenser for Liverpool-klubben, de har selvfølgelig anket saken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 En dom mot Everton uten noe på Chelsea eller City er da nødt til å lage fryktelig mye bråk? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Jotun skrev (4 minutter siden): En dom mot Everton uten noe på Chelsea eller City er da nødt til å lage fryktelig mye bråk? Både Chelsea og City kan trikse så mye med tallene at de kommer til å slippe unna. Helt spinnvillt spør du meg. FFP er en vits. 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 MartinF skrev (32 minutter siden): Både Chelsea og City kan trikse så mye med tallene at de kommer til å slippe unna. Helt spinnvillt spør du meg. FFP er en vits. Mener du at man skulle ventet til de sakene var ferdig etterforsket før man avsa dom i Everton-saken? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå