Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Flaks for Shearer. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Merkelig om han velger å gå til Tyskland synes jeg. Forstår heller ikke helt hvorfor Bayern bruker slike summer på Kane. De vinner serien uavhengig av om de har Kane eller ikke, og de vinner ikke CL selv om Kane signerer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Mye penger for en 30 åring med 1 år igjen av kontrakta. Håper han stikker! Fortjener vel et trofe stakkar. Hvem vet kanskje spurs blir bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Sky sports er klar for ny sportshøst ^^ Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 4 hours ago, ProphetSe7en said: Merkelig om han velger å gå til Tyskland synes jeg. Forstår heller ikke helt hvorfor Bayern bruker slike summer på Kane. De vinner serien uavhengig av om de har Kane eller ikke, og de vinner ikke CL selv om Kane signerer. De er et av de beste laga i europa og kan potensielt vinne CL, men mangler en god spiss etter at Lewandowski forsvant. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 (endret) Jeg ville definitivt dratt til Tyskland om jeg var Kane. Det blir ikke så mange titler om han er i Tottenham. Nå er han såpass gammel at det må være greit å prøve noe nytt. Endret 10. august 2023 av oOF Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 De har jo bygget laget nettopp rundt en slik spisstype som Kane er, så at Bayern vil ha Kane synes jeg er veldig logisk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Kane har valgt Bayern. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Synd å ikke ha ham i PL de neste sesongene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Skal noi bli godt for Kane å få noen troféer inn i skapet som ikke er individuelt. Unner han det. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Chelsea byr på Lavia, Pool svarer med 110 mill for Caicedo og ser ut til å vinne den kampen. Helt vilt med penger som blir kastet rundt i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Var rekord-år sist sesong, spørs om det går på ny rekord i år. Penger i England! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Var vel budkrig frem til midnatt på Caicedo. Ny overgangsrekord fra Liverpool igjen. De har forøvrig hatt et glimrende vindu og på 2 måneder sikret og oppgradert midtbanen sin for mange år fremover. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Blir veldig spennende sesong! Ikke lenge før det starter heller Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (12 timer siden): Skal noi bli godt for Kane å få noen troféer inn i skapet som ikke er individuelt. Unner han det. Om målet er å bli husket i England ville det nok vært viktigere å ta målrekorden. Men skitt fiske. Det var noen artige år, til det snudde i den famøse CL-finalen (hvor han antakeligvis burde starta på benken). Og så har han hatt et par greie sesonger personlig etter det og, i motsetning til laget. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Da var Haaland i gang for sesongen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Han er på et helt annet nivå enn alle andre. Dette er verdens hardeste liga, han har hatt en ok-ish pre-season, men en lang sommer med mye annet drit som må tappe noe krefter. 35 min inn i sesongen og han har allerede to mål. Helt usaklig! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Han har scoret flere mål enn absolutt alle i Premier League. Det er helt sjukt, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå