Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde faen meg ikke være vansklig og forstå hva jeg mener!?

Har han sagt at han ikke forstår hva du mener? :p

 

Nå må du faen meg holde kjeft, gamle ørn. Du får ingen bilder av meg i natt om du skal oppføre deg sånn. :tease:

Vi kan ALDRI gite deg om du ikke skjønner deg på fotball. Det er slutt. Hadet, din suverene hingst.

Lenke til kommentar

Jeg hater filming, og usportslig oppførsel, jeg hater det så mye at jeg vil heller at et lag skal la vær å vinne, enn og vinne med slik oppførsel.

 

Så jeg har en viss forståelse for at barton flipper på gervinho, det skal selfølgelig ikke skje, men viss du virkelig hater slikt søppel på fotballbanen kan jeg forstå at du kan miste hode. Men barton viser at han er enda verre enn gervinho, barton er jo en hykler av høyeste sort. Han presterer jo å filme rett etter han hudflette gervinho. :!:

 

Herregud for en type hahahahaha, det er bare så tragisk at det blir vanvittig komisk!

 

Har hørt en del kommentarer på den epiosden, og en mente hardnakket at siden song stemplet barton tidligere eller hva det var, så var det greit for barton å jukse\filme. Haha folk tenker så virkelig lite om noenganger :!:

 

Herlig å være i gang, jeg har savnet slike dumme episoder og kommentarer.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må du faen meg holde kjeft, gamle ørn. Du får ingen bilder av meg i natt om du skal oppføre deg sånn. :tease:

Vi kan ALDRI gite deg om du ikke skjønner deg på fotball. Det er slutt. Hadet, din suverene hingst.

Jeg hører hva du sier, men vi alle vet du kommer til å gjøre det uansett. ;)

Hey, jeg er jo enig med deg/dere jo. :p

Lenke til kommentar
Har hørt en del kommentarer på den epiosden, og en mente hardnakket at siden song stemplet barton tidligere eller hva det var, så var det greit for barton å jukse\filme.

 

Det er idioti. Det er absolutt ikke greit for Barton og gjøre sånt. Han FORTJENTE RØDT KORT, samme som Song og Grevinho. Og det kommer fra en som Barton-elsker. Jeg elsker Barton, men ja, han fortjente rødt, samme som Song og Grevinho.

Lenke til kommentar

Barton er en idiot. Han er bare en dårlig dommer ifra å sloss på laget sitt et totalt unødvendig straffespark imot når han går løs på Gervinho. Jeg vil si at Gervinho sin filming og slag er mer rødt kort enn Barton, og jeg synes først og fremst ikke Newcastle-supportere bør være flau over at han går løs på en soleklar filmer og drar ham opp, men at han helt umotivert påfører laget sitt et totalt idiotisk straffespark imot - for med en dommer med kontroll, hadde det blitt dømt straffe til Arsenal. Dommeren blåste ikke på filmingen, og skal da blåse på Bartons angrep - ergo straffe imot siden ballen er i spill. Der er Newcastle svinheldige som slipper unna både rødt på Barton og straffen imot. Kanskje noe rettferdig sett totalt sett siden Song skulle hatt et soleklart rødt. Dommeren bommer grovt på store hendelser i kampen.

Lenke til kommentar

Song burde få rødt kort. Stempling med vilje.

 

Jeg er slett ikke sikker på at Gervinho's fall i straffeområdet var filming, på reprisene kan man klart se at motspilleren kom borti venstrefoten hans, og det kan være nok til at han mister balansen og faller. Men vanskelig for dommeren å se, så den lar jeg ligge.

 

Barton burde få rødt for å angripe en motspiller, og deretter enda et rødt + et halvt års suspensjon for å legge seg ned og hyle som ei kjerring bare fordi han får seg et lite klaps på kinnet. Deretter burde Gervinho få rødt kort for faktisk å klapse Barton på kinnet.

 

Men ellers; deilig at PL er i gang igjen, og deilig med dekningen fra Altibox :w00t:

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...