Cappo Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) Største problemet er vel at en ikke kan kjøpe en pakke som inneholder KUN Premier League. Jeg tror dette er noe mange kunne tenkt seg. Ikke bare fordi det hadde vært billigere enn dagens pakke, men det hadde vært enklere å kombinere sammen med enten lineær tv, andre strømmetjenester som Strim og Allente og tilfeller hvor en har Viaplay basis gjennom en annen tjeneste. Men når de heller velger å tvinge en enorm pakke på folk til en enorm pris, så må de bare ta konsekvensen av det. Fatter ikke hvorfor de ikke bare tilbyr f.eks en pakke med bare Premier League og en større pakke med all sport, men ikke filmer og serier. Endret 10. juni 2023 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Tv2 som startet den trenden med totalpakke siste året de hadde rettighetene. Går nok den veien dersom tv2 får tilbake premier league, bra for de som har lag i champions league, kjipt for de resterende supportere av andre lag. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (46 minutter siden): Tv2 som startet den trenden med totalpakke siste året de hadde rettighetene. Mulig jeg husker helt feil, men så vidt jeg husker så var det sånn hele perioden jeg hadde play, det var totalpakke med de dårlige seriene å ræva filmene deres eller ingen fotball. Personlig kunne jeg levd ganske godt med en Pay per view greie, om prisen per kamp ikke er for idiotisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Pay per view hadde vært magisk. Ser alt for lite kamper til at eg kan forsvare å ha pakkene. Men har nå funnet streams spm stort sett funker knirkefritt. Så er ikker t stort prob lengre. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Jotun skrev (3 minutter siden): Pay per view hadde vært magisk. Ser alt for lite kamper til at eg kan forsvare å ha pakkene. Ja det er akkurat det en betaler for gudene veit hvor mye fotball, men ser kanskje maks 10% av det og selv for å komme opp på det tallet så må en være jævla ivrig etter enhver form for fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 skaftetryne32 skrev (14 minutter siden): Mulig jeg husker helt feil, men så vidt jeg husker så var det sånn hele perioden jeg hadde play, det var totalpakke med de dårlige seriene å ræva filmene deres eller ingen fotball. Personlig kunne jeg levd ganske godt med en Pay per view greie, om prisen per kamp ikke er for idiotisk. Seriene og filmene var del av pl-pakken, men gikk betydelig opp i pris når champions league og andre sportspakker ble kombinert med Pl-pakken. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Folk vil ikke ha *pakker* lenger, meg selv inkludert. Har ikke TV-kanaler lenger selv, har alt via en eller annen stream og YouTube. Smertegrensa mi er på rundt 500,- mnd for fotball og nå er det 750,- + en haug av skit jeg ikke har interesse av. Ikke rart folk velger å finne seg piratstreams 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Tielemans klar for Villa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Da var Pep rundet FM med city. Vunnet CL(noe arsenal ikke klarte når det gjaldt ) og tar the treble. Hurra for fotballen 💩 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Da vant City 'The Treble'. Var vel ganske opplagt at det kom til å gå veien når de feide Real Madrid av banen i semien. Så er det lov å håpe at nå som Guardiola har fått CL tittelen sin med City så gir han seg snart, samtidig som at Haaland forsvinner til Real Madrid om en sesong eller to. Litt overrasket over at de ikke gikk for 'The Quadruple' og dermed ville stått alene i historiebøkene. Er faktisk genuint nysgjerrig på hvor mye lenger Guardiola vil fortsette og hvor mange flere sesonger Haaland blir etter denne maktdemonstrasjonen av en sesong. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Eneste som kan fikse dette er om City hadde blitt straffet til å rykke ned eller noe. En heftig straff hadde hjulpet veldig på å sverte det de har klart nå. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Pep til luton! Bevis noe uten pengesekk! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 ProphetSe7en skrev (12 timer siden): Tielemans klar for Villa Ox nærmer seg villa i tillegg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Ox nærmer seg villa sykestua i Aston Villa i tillegg. 1 1 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Ryktet sier at han ble skadet i bilen på vei til medical. Selvsagt bare onde rykter. Han var allerede skadet.... Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Aldri sett denne sketsjen før, jeg lo så jeg grein 😂 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Ganske kjedlig oppsett på lørdagen i grunn. Kompany-Pep duell på fredag og Tottenham, Chelsea og Liverpool på søndag. United må vente helt til søndagen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Chelsea kan bruke 80m pund på han her i en sesong de har brukt 600m pund uten CL men United har 120m pund budsjett på overgangsmarkedet med CL neste sesong. Forstå det den som kan. Nye eiere må inn asap. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Blir ikke endringer på det med nye eiere uansett. Er hi FFP som setter begrensninger på overganger. Men de kan selge unna spillere og på den måten øke budsjettet. Så det er vel ikke helt krise. Nok av spillere som kan selges for å frigjøre midler. Caicedo skulle jeg gjerne sett i United. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Ikke lenge igjen nå, også har antakelig United samme type eiere 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå