Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 oOF skrev (1 time siden): Danny Who? Muligens ikke så Norgeskjent, men relativ kjent figur i England. Skuespiller og man of the people. Rett og slett kongefyr på twitter. Unner David Moyes å vinne idag. Fortjener det Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Ja, heier vel på West Ham her. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 West ham fans=cunts Kaster glass på Fiorentina kapteinen.. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 West ham's fans har alltid vært motbydelige. Eneste grunnen til at jeg holder med West Ham i dag er fordi jeg unner Moyes å vinne. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Er det sånn at West Ham nå har kvalifisert seg til Europa League? Eller i det minste en ny runde med Europa Conference League? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Cappo skrev (11 minutter siden): Er det sånn at West Ham nå har kvalifisert seg til Europa League? Eller i det minste en ny runde med Europa Conference League? Toppseedet i EL nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Toppseedet i EL nå. Ikke en dårlig avslutning på sesongen for West Ham det da, når de tidvis mot slutten av sesongen var i fare for å kunne rykke ned. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (11 timer siden): Muligens ikke så Norgeskjent, men relativ kjent figur i England. Skuespiller og man of the people. Rett og slett kongefyr på twitter. Unner David Moyes å vinne idag. Fortjener det Han er veldig kjent. Dont worry about it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Den er god! Forøvrig West ham bekrefter at Rice blir solgt i sommer. Blir nok en dyr signering til hvem som kjøper'n. United/Chelsea/arsenal linkes sterkt Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Det meste peker vel mot Arsenal? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Sies så, men Arsenal ender jo aldri opp med de som de linkes sterkest til 😛 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 (endret) Chelsea kjem jo alltid inn med to ekstra trillebårer med penger til slutt. Såg Bayern også var nevnt men eg tviler vel. Endret 9. juni 2023 av Whiteshit Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/zEe4dq/aksjeraset-fortsetter-for-viaplay-noe-av-det-mest-brutale-jeg-har-vaert-vitne-til Viaplay i trøbbel, en scenario man kan se for seg er at de må selge PL-rettighetene for å holde seg i live. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Til en leverandør som øker prisen. For det er alltid løsningen. Kjøp dyrere enn konkurrentene, selg dyrere enn konkurrentene. Forvent flere kunder. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Som vi spådde i denne tråden før sesongen ja. Viaplay satser stort i Norge med dramaproduksjoner også. Mye av det de får produsert er veldig bra, og det kommer snart mer som har fått høye budsjetter. Likevel, selv med dette, stor F1-interesse og både Haaland og Ødegaards unike sesonger i Premier League svikter publikum i Norge. Det sier alt om at prisen er for høy, for dette kan ikke bare forklares med vanskeligheter i tv- og strømmemarkedet generelt. Folk føler ikke de får nok for pengene. Én ting er innholdet, noe annet er den labre tekniske kvaliteten på sendingene og at man får et langt dårligere Premier League-produkt enn det TV2 hadde. At de skaffet rettighetene til langrenn var en kjempetabbe. En sport med dalende interesse som avhenger av å være enkelt tilgjengelig for å få nok seere. Ville vært flott om de må selge Premier League-rettighetene og TV2 fikk kloa i dem igjen. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Snikpellik skrev (1 time siden): Det sier alt om at prisen er for høy, for dette kan ikke bare forklares med vanskeligheter i tv- og strømmemarkedet generelt. Folk føler ikke de får nok for pengene. Én ting er innholdet, noe annet er den labre tekniske kvaliteten på sendingene og at man får et langt dårligere Premier League-produkt enn det TV2 hadde. Noe som plaget meg med både tv2 og viaplay er at de tvinger på deg full pakke, premier league pakka er alt inkludert, tar du ikke alt inkludert så får man ikke PL, jeg ville aldri ha nyhetspakka filmene eller seriene deres, det var bare grov utnyttelse av desperate fotball fans. Jeg kommer ikke til og betale ei krone til noen av dem før de senker prisene på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Prisen må senkes mye skal det være aktuelt for meg. Veldig mye. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Enig. Streams fungerer fint. Er vel 9 år siden jeg sa opp PL-abonnementet mitt. Ikke angret et sekund. Pluss at man kan se på pubber, se hos andre, enkelte gratis-kamper. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå