Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 West Ham rykker rett opp igjen. Det håper jeg virkelig, det er et lag som hører hjemme der Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Fett med Blackburn. Ned i Championship med dem! Enda bitter fordi dere reddet oss ved å hente Souness? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Fett med Blackburn. Ned i Championship med dem! Enda bitter fordi dere reddet oss ved å hente Souness? Enten det eller så er han en Burnleysupporter i forkledning Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Liker bare ikke Blackburn. Takk Gamst. Føffaen for en ekkel bajs. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Barton *kremt* 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Eller hva med å bokse ballen inn i mål med hånda, for så å løpe rundt som en idiot og juble over at du er tidenes spiller som scoret mål? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Du irriterer deg over 1 lite mål enda? Mista dere europaplass den sesongen eller? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Fy faen Barton er stygg. Fuck den fyren ass. Usportslig oppførsel. Feil rødt kort til Arsenal, selv om jeg hater dem så forsvarer jeg dem her ass. Barton ene og alene som skulle vært utvist. Endret 13. august 2011 av Hille Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hille da, det er jo tydelig at et slag, enten det er et klaps eller om det er en knyttneve er utvisning, uansett. Reglene er tydelige på dette. Forklar hvorfor du mener det skulle blitt gjort et unntak? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Feil rødt ti Arsenal? Kortet var soleklart, samt at Song burde hatt en rødt før i kampen. Jeez! Enhver person med interesse og kunnskap om fotball kan se det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Det er greit å røske noen opp og risten dem, men ikke å klapse noen i fjeset.. ok. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Det er greit å røske noen opp og risten dem, men ikke å klapse noen i fjeset.. ok. Det har ikke blitt sagt. Det er klart at begge burde fått rødt, selvsagt. Jeg reagerte på at du mente at det ikke burde vært det. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Var kanskje litt rask i svingen her, men ja, begge hadde vært fear. Men å sende av kun han ene nå for det han gjorde blir helt feil mener jeg. Mye verre det Barton gjorde. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Det er greit å røske noen opp og risten dem, men ikke å klapse noen i fjeset.. ok. Jeg synes det er helt greit og ta tak og si ifra til fitte som bl.a. Grevinho. Helt greit. Når det er sagt, Barton burde kanskje vært utvist, men det burde faen meg Song vært og. Med andre ord, Newcastle fortjente et rødt kort, mens Arsenal fortjente to (hvor av et ble dømt). Enkelt og greit. Ikke kom her å si at Arsenal er engler bare fordi du misliker Barton. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Ikke kom her å si at Arsenal er engler bare fordi du misliker Barton. hahahaha. Arsenal engler? Jeg kan ikke fordra dem. Men skal situasjonen være fear her så burde begge av, eller ingen. Derfor er ikke kortet riktig mener jeg.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Du irriterer deg over 1 lite mål enda? Mista dere europaplass den sesongen eller? Mer at jeg har en barnslig fitte av en kamerat som skal dra frem og enten snakke om eller vise det målet hele tiden. Og når man ser Gamst har på seg Blackburndrakt så farges jo den blåhvite drakten sortere og sortere for hver gang. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Fy faen Barton er stygg. Fuck den fyren ass. Usportslig oppførsel. Feil rødt kort til Arsenal, selv om jeg hater dem så forsvarer jeg dem her ass. Barton ene og alene som skulle vært utvist. Hva med Song da? Enda verre den. Barton er Barton det vet vi alle. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hva resten av kampen angår aner jeg ikke noe om. Jeg så kun slosskampen. Og bare måtte ytre mitt hat mot Barton. Endret 13. august 2011 av Hille Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Song var tusen ganger verre, det er sikkert. Både Barton og Gervinho hadde fortjent rødt, men Gervinho fortjente det mest ved å prøve å filme seg til straffe samt slag mot Barton. Barton fortjener rødt for å reagere på den måten, skrive, dra opp Gervinho og herje, og litt for å markere så voldsomt at han blir daska litt. 1 rødt Newcastle - 2 Arsenal. Men Newcastle hadde vel tjent mer på om Song fikk rødt, lengre tid med 11-10. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hva resten av kampen angår aner jeg ikke noe om. Jeg så kun slosskampen. Og bare måtte ytre mitt hat mot Barton. Nettopp. Og det er her du feiler. Song burde hatt et SOLEKLART rødtkort tidligere i kampen. Det Barton gjorde var ingenting i forhold til den hendelsen. Og som sagt, Barton er inge engel. Han overspiller så til de grader, noe jeg synes er kvalmt, ekkelt og det som er, og han kunne godt fått rødt kort. JEG benekter ikke det. Men hva Arsenal angår, så burde Song fått rødt tidligere i kampen, og Grevinho sitt var helt korekt. Og, sånn at det er sagt, det var ikek Grevinho's første filming i kampen. Så du kan hate, kritisere og hva faen du vil, nåpr det kommer til Barton, men han var ikke banens verste uansett hvordan du vrir og vrenger opå det. Grevihno fikk et fortjent rødt kort. Song burde fått et soleklart et (som var klarere enn Grevinho's) Og Barton burde fått det. Enkelt og greit. Ingen har noe å gråte over i den kampen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå