Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er greit å røske noen opp og risten dem, men ikke å klapse noen i fjeset.. ok.

Jeg synes det er helt greit og ta tak og si ifra til fitte som bl.a. Grevinho. Helt greit. Når det er sagt, Barton burde kanskje vært utvist, men det burde faen meg Song vært og. Med andre ord, Newcastle fortjente et rødt kort, mens Arsenal fortjente to (hvor av et ble dømt). Enkelt og greit. Ikke kom her å si at Arsenal er engler bare fordi du misliker Barton.

Lenke til kommentar

Du irriterer deg over 1 lite mål enda? :p Mista dere europaplass den sesongen eller?

Mer at jeg har en barnslig fitte av en kamerat som skal dra frem og enten snakke om eller vise det målet hele tiden. Og når man ser Gamst har på seg Blackburndrakt så farges jo den blåhvite drakten sortere og sortere for hver gang.

Lenke til kommentar

Song var tusen ganger verre, det er sikkert. Både Barton og Gervinho hadde fortjent rødt, men Gervinho fortjente det mest ved å prøve å filme seg til straffe samt slag mot Barton. Barton fortjener rødt for å reagere på den måten, skrive, dra opp Gervinho og herje, og litt for å markere så voldsomt at han blir daska litt. 1 rødt Newcastle - 2 Arsenal.

Men Newcastle hadde vel tjent mer på om Song fikk rødt, lengre tid med 11-10.

Lenke til kommentar

Hva resten av kampen angår aner jeg ikke noe om. Jeg så kun slosskampen. Og bare måtte ytre mitt hat mot Barton.

Nettopp. Og det er her du feiler. Song burde hatt et SOLEKLART rødtkort tidligere i kampen. Det Barton gjorde var ingenting i forhold til den hendelsen.

Og som sagt, Barton er inge engel. Han overspiller så til de grader, noe jeg synes er kvalmt, ekkelt og det som er, og han kunne godt fått rødt kort. JEG benekter ikke det. Men hva Arsenal angår, så burde Song fått rødt tidligere i kampen, og Grevinho sitt var helt korekt. Og, sånn at det er sagt, det var ikek Grevinho's første filming i kampen. Så du kan hate, kritisere og hva faen du vil, nåpr det kommer til Barton, men han var ikke banens verste uansett hvordan du vrir og vrenger opå det.

Grevihno fikk et fortjent rødt kort.

Song burde fått et soleklart et (som var klarere enn Grevinho's)

Og Barton burde fått det. Enkelt og greit.

Ingen har noe å gråte over i den kampen her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...