ProphetSe7en Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Ganske sikker på at han ikke er den eneste som bommet på hvem som tar 2 plassen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 ProphetSe7en skrev (2 minutter siden): Ganske sikker på at han ikke er den eneste som bommet på hvem som tar 2 plassen. Nei, men nå var det Neville som var emne og når dette stabeistet av en person har vært så ekstremt påståelig så er det jo gøy at han tar feil. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Snikpellik skrev (8 timer siden): Nedtur, men det var jo ventet. 9 poeng av 21 mulige for Arsenal den siste tiden holder ikke. Arsenal har et ungt lag og litt begrenset stall, så det er imponerende hva de har gjort i perioder. Det var kanskje litt skuffende uansett at det klapper sammen på slutten når de ikke er med i noen andre turneringer og bare kan konsentrere seg om ligaen. Er spent på om Arsenal klarer å følge opp i neste sesong, eller om det blir vanskeligere da. Jeg forventet egentlig at Arsenal skulle dette sammen etter juletider. De holdt mye lenger enn jeg trodde. Man City er det ikke noe å gjøre med. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 vanskelig kamp for Liverpool i dag mot Leicester som kjemper for premier league. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) Egentlig nøytral, men jeg er lei Pickford og håper derfor Leicester vinner og at Everton rykker ned Endret 15. mai 2023 av Dagner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Fantastisk angrepsfotball! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Selvtillit har veldig mye å si i fotball. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) Dagner skrev (5 timer siden): Nei, men nå var det Neville som var emne og når dette stabeistet av en person har vært så ekstremt påståelig så er det jo gøy at han tar feil. Alle gode fotballspillere (edit: idrettsstjerner) er litt stabeist. Man kan si mye om de forskjellige punditsa (Neville, Carragher osv), men de har jo selvsagt peiling på fotball. Å si noe annet er jo bare feil, selvom de bommer endel så treffer de bedre enn hvermannsen. Lett å påpeke feil hos andre Endret 15. mai 2023 av bshagen Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Fikk ikke mer trua på at Leicester kan få til et resultat mot Newcastle etter denne kampen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Dagner skrev (2 timer siden): Egentlig nøytral, men jeg er lei Pickford og håper derfor Leicester vinner og at Everton rykker ned Leicester får som de fortjener når de ansetter Dean Smith. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Alkan skrev (9 minutter siden): Fikk ikke mer trua på at Leicester kan få til et resultat mot Newcastle etter denne kampen.. Det er oss dere går forbi, så ikke engang tenk på at pulsen skal forbi 80bpm 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2023 Del Skrevet 17. mai 2023 Juleferien kom tidlig for Toney i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Tidlig sommerferie på Kloppern å. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Luton - Coventry i playoff finalen? Artig nesten uansett utfall Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (38 minutter siden): Tidlig sommerferie på Kloppern å. Den ene kampen er betinget. Han soner kun mot Aston Villa. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Whiteshit skrev (6 minutter siden): Luton - Coventry i playoff finalen? Artig nesten uansett utfall Jeg digger det! Og vi kan også ende opp med at alle 3 som rykket opp i fjor holder seg oppe. Gøy med litt nye lag inn i miksen som ikke har vært oppe en stund. Uten at jeg har noe som helst forhold til noen av de to lagene, så hadde det vært mest gøy med Luton opprykk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Whiteshit skrev (9 minutter siden): Luton - Coventry i playoff finalen? Artig nesten uansett utfall Utrolig gøy, ja! Håper det blir Luton som trekker det lengste strået, men glad det blir en av de too enn Sunderland og Middlesbrough. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Jeg har begynt å lure litt på hvor lenge Haaland kommer til å bli i City. Han kan jo ende opp med å "runde" Premier League allerede første sesongen og tatt rekordene har han også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå