Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Nei, han herjer på ingen måte. Adam er god så langt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Liverpool er ikke tilstedeværende i grunn. De har ikke ballen. Skaper ikke sjangser. Alle kjøpene deres kommer til å floppe osv.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Fornøyd med Blackburn til nå, særlig mtp at 3/4 av vårt forsvar er ute med skade. Og at Mauro "El Gato" Formica puttet var bare herlig! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Typisk Liverpool supporter i komplett reklamen på TV2PL i alle fall Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Herlig Sunderland. Får velfortjent uttelling for å være det eneste laget som prøver å spille litt god fotball! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Nydelig scoring av Seb! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Rundens scoring det der. Klasse av Seb. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Tror vi kan forberede oss på at Solbakken kommer hjem snart.. Nok et et tap på Kôln i dag ser det ut til Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Fett med Blackburn. Ned i Championship med dem! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Jeg hadde QPR på nest siste plass. Det var nok litt vel snilt... Endret 13. august 2011 av Game Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Wolves starter sesongen med 2-1 seier borte mot Blackburn. Johnson viser klart at han er bedre enn de andre stopperne bak der og blir vikitg. Jarvis med en assist og skaffer straffe, satser på at ingen henter han i løpet av overgangsvinduet, hadde jo vært et typisk Liverpoolkjøp med tanke på hva de har hentet før i 2011. Og Steven Fletcher viser hvor god han er. Er undervurdert av veldig mange, men scorer mål på bestilling. I tilegg scorer Ward vinnermålet, merkelige greier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Flott med Pool som taper poeng, til tross for alle verdensklassespillerne som ble kjøpt i sommer. I tilegg scorer Ward vinnermålet, merkelige greier. Er det alt du har å si? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg hadde QPR på nest siste plass. Det var nok litt vel snilt... Snakk for deg selv, jeg har tippet at de unngår nedrykk.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hvor god var Brown i dag dere? Nærmere 10'er på børsen er det vanskelig å komme for en midtstopper. Helt syk kontrast til Ferdinand & Richardson. Bardsley også med en stor match. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Har QPR på 15. og Bolton på 19. jeg da Kieron Dyer ut på båre, Gabbidon klumsete selvmål, Bolton spiller ikke best, men vinner stort. Skulle tro det var West Ham de spilte mot Vi derimot vinner 1-0 borte, scoring av Nolan, og lange baller, men dårlig spill. Skulle tro vi var Bolton. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) I tilegg scorer Ward vinnermålet, merkelige greier. Og Latias danser på bordet... Er det alt du har å si? Sånn? Veit ikke hva jeg skal si egentlig, mener han er ordentlig dårlig. Men han spilte helt greit i dag faktisk, og når han scorer så er jeg happy. Må inrømme at jeg liker Elokobi mye bedre, selv om han egentlig ikke er noe bedre, han er bare litt kulere. Endret 13. august 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Vi derimot vinner 1-0 borte, scoring av Nolan, og lange baller, men dårlig spill. Blir årets toppscorer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Vi derimot vinner 1-0 borte, scoring av Nolan, og lange baller, men dårlig spill. Blir årets toppscorer. Håper det! Ønsker han alt godt i West Ham. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 West Ham, på vei mot League 1! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 West Ham rykker rett opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå