Dagner Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Dette er krise. Skal vi avslutte sesongen med Kiwior og Holding? Jeg vil ikke se på Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Snikpellik skrev (24 minutter siden): Hmm, burde ikke Arteta kanskje tatt av Gabriel? 🤷♂️ 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 1 seier og 16 tap på de siste 19 i PL for Lampard. 5 poeng av 57 mulige. Jeg kalte Lampard for Premier Leagues dårligste manager sist han var i Chelsea og uforklarlig ble rævsleika av engelske pundits som mente han var messias, og står fortsatt ved det. 3 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Var ikke mye snakk om Lampards mangler som manager hos Sky Sports. For ikke så mange år siden: Endret 2. mai 2023 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Ikke overaskende fra FA(og helt riktig). Blir nok fort 3-4 kamper. Klopp legger seg flat i pressemeldingen tidlig i går. Ropte "without you without you" til fjerdedommeren. Tierney fortalte at " hadde det vært opp til han hadde kortet vært rødt". Fjerdedommeren som insisterte på at gult var mer enn nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 På en positiv side så klarte vi oss helt til Mai før Big Sam kom brumlende inn. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Så både Tottenham og Leeds har byttet manager 2 ganger denne sesongen. Ganske sykt! Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Cappo skrev (16 minutter siden): Så både Tottenham og Leeds har byttet manager 2 ganger denne sesongen. Ganske sykt! Chelsea. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Should have stuck with Jesse Marsch Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 jjkoggan skrev (45 minutter siden): Should have stuck with Jesse Marsch Du skrev Marcelo Bielsa feil... 2 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Cappo skrev (2 timer siden): Så både Tottenham og Leeds har byttet manager 2 ganger denne sesongen. Ganske sykt! Tells det egentlig når man bytter ut assistenten som skulle sitte ut sesongen/til ny trener var på plass? Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Hvor lang tid tar det før City leder? 15 min? 20 min? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Skjer med lyden i Liverpool- Fulham? (Jeg tenker ikke på semb) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 RookieNO skrev (6 timer siden): Du skrev Marcelo Bielsa feil... This, her har Leeds blødd i manns aldre, så bytter de ut kvalitet med utter shit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 Nok en lørdagsformidag uten pl-kamp. Vært mye surrete runder denne sesongen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) Forhåpentligvis blir Kong Charles minst like gammel som mora si, sånn at det er lenge til neste gang! Denne sesongen har vært bare tull pga. dronningdøden og VM. Har sluttet å spille Fantasy som følge av det, det er jo umulig å følge opp. Må ærlig innrømme at selv om jeg selvsagt digger å se United-kamp, så har kamp hver tredje dag i et halvt år blitt for mye av det gode og stadig vanskeligere å prioritere. Har sett mye mindre på kamper med de andre lagene og i andre ligaer denne sesongen enn før. Endret 6. mai 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) Chelsea à poeng Bournemouth på 14. plass, men tipper de bytter plass i løpet av dagen. Endret 6. mai 2023 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå