Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker kjempefint og har bedre odds enn Norsk Tipping. Betsafe, Expekt osv også. Jeg vet ikke hvordan det er med alle stedene etter blokkeringen av å tippe med kort, men Betsafe som jeg bruker har hvert fall en innskuddsløsning som går rundt det slik at man kan bruke kortet til å gjøre innskudd med som vanlig. Eneste grunn til å bruke NT er egentlig bare nostalgien fra da vi sprang med oddsen på sjappa i barndommen ...

Edit:

Men jeg ville valgt Unibet eller Betsafe, har litt smådårlig erfaring med Bet365. Ikke noe lureri eller noe, bare litt dårligere kundeservice og mer restrikte bonuser osv.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Dagens Næringsliv er et anbefalt kjøp for de som ønsker å korte ned resten av ventetiden i dag. Veldig interessant feature fra side 32-41 om de skotske managernes dominanse i PL.

Et lite utdrag:

Når Premier League starter i dag, er bare seks av 20 managere fra England, og fem av de seks leder småklubber. Syv andre managere er fra syv ulike europeiske land. [...] Resten av lagene, deriblant noen av de beste, har manager fra Glasgow: Manchester United, Liverpool, Everton, Aston Villa, Bolton, Blackburn, Norwich.

Noen flere tall: 18 av de 25 siste sesongene har den engelske ligaen blitt vunnet av et lag med skotsk manager. 23 av de siste 25 sesongene har et lag med skotsk manager vunnet enten ligaen eller cupen eller begge deler.

Ganske drøyt med tanke på at det bare bor 592.000 folk i Glasgow.

Lenke til kommentar

Det er en jævla curse å våkne klokka 7 på en dag som denne. Misunner dere som ligger og drømmer om kampene idag akkurat nå.

Haha, ja. Hoppa selv til sengs rundt 3 og våkna litt etter 4. :(

Hoppet til sengs igjen rundt 7, lå der i hele 5 timer før jeg sovnet, og våkna nå. Lang dag så langt.

Ellers er det masse spennende rykter om Newcastle med både Cissokho og Pieters i dag. Det her kan fort bli bra. Blir fornøyd med en av de, men kremer vilt rudnt meg om Cissokho kommer. Herrefred!

Lenke til kommentar

Har hatt en ganske fin oppladning til kampen selv faktisk. Pløyet gjennom alskens gamle musikk-hits fra de 3 siste tiårene. Betyr at jeg er i godt humør. :yes:

Du bør faen være i godt humør i kveld også siden jeg har tippet på West Ham i dag. :p

For min del går dagen fort siden jeg er på jobb, men et skår i gleden å være det på PLs åpningsdag. Jævlig skummelt å følge kampen via internett/SMS-er også, er mye mer betryggende å faktisk se kampen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...