Xanman Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Tror jeg skal tippe litt i dag, men jeg gidder ikke å reise til butikken. Noen som har erfaringer med Unibet eller Bet365? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Funker kjempefint og har bedre odds enn Norsk Tipping. Betsafe, Expekt osv også. Jeg vet ikke hvordan det er med alle stedene etter blokkeringen av å tippe med kort, men Betsafe som jeg bruker har hvert fall en innskuddsløsning som går rundt det slik at man kan bruke kortet til å gjøre innskudd med som vanlig. Eneste grunn til å bruke NT er egentlig bare nostalgien fra da vi sprang med oddsen på sjappa i barndommen ... Edit: Men jeg ville valgt Unibet eller Betsafe, har litt smådårlig erfaring med Bet365. Ikke noe lureri eller noe, bare litt dårligere kundeservice og mer restrikte bonuser osv. Endret 13. august 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Dagens Næringsliv er et anbefalt kjøp for de som ønsker å korte ned resten av ventetiden i dag. Veldig interessant feature fra side 32-41 om de skotske managernes dominanse i PL. Et lite utdrag: Når Premier League starter i dag, er bare seks av 20 managere fra England, og fem av de seks leder småklubber. Syv andre managere er fra syv ulike europeiske land. [...] Resten av lagene, deriblant noen av de beste, har manager fra Glasgow: Manchester United, Liverpool, Everton, Aston Villa, Bolton, Blackburn, Norwich. Noen flere tall: 18 av de 25 siste sesongene har den engelske ligaen blitt vunnet av et lag med skotsk manager. 23 av de siste 25 sesongene har et lag med skotsk manager vunnet enten ligaen eller cupen eller begge deler. Ganske drøyt med tanke på at det bare bor 592.000 folk i Glasgow. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Og mer gøy er det om du ser på hvilken skotte som står bak hoveddelen av de triumfene der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Det er en jævla curse å våkne klokka 7 på en dag som denne. Misunner dere som ligger og drømmer om kampene idag akkurat nå. Haha, ja. Hoppa selv til sengs rundt 3 og våkna litt etter 4. Hoppet til sengs igjen rundt 7, lå der i hele 5 timer før jeg sovnet, og våkna nå. Lang dag så langt. Ellers er det masse spennende rykter om Newcastle med både Cissokho og Pieters i dag. Det her kan fort bli bra. Blir fornøyd med en av de, men kremer vilt rudnt meg om Cissokho kommer. Herrefred! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Har hatt en ganske fin oppladning til kampen selv faktisk. Pløyet gjennom alskens gamle musikk-hits fra de 3 siste tiårene. Betyr at jeg er i godt humør. Endret 13. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Eg må berre finne eit eller anna å gjere den neste halvtimen. Tida har aldri gått så seint før. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg og. Venter bare på at en kompis skal plukke meg opp, så stikker jeg til ham og ser verdens vakreste sport med verdens beste liga. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Har hatt en ganske fin oppladning til kampen selv faktisk. Pløyet gjennom alskens gamle musikk-hits fra de 3 siste tiårene. Betyr at jeg er i godt humør. Du bør faen være i godt humør i kveld også siden jeg har tippet på West Ham i dag. For min del går dagen fort siden jeg er på jobb, men et skår i gleden å være det på PLs åpningsdag. Jævlig skummelt å følge kampen via internett/SMS-er også, er mye mer betryggende å faktisk se kampen! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Skal faktisk ikke se noe særlig PL live jeg heller idag, bortsett fra Arsenal senere idag. Under 16.00 kampene kommer jeg til å være på nett og følge med på live-oppdateringer. Er ganske liten sjanse for stream til Doncaster - West Ham med full PL og Championship runde samtidig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Noen som har en god side som viser hvilke kamper som blir sendt på TV de neste rundene? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Husker du disse øyeblikkene? - Jeg husker en del av de, men er dessverre mange jeg ikke har sett. Anbefaler alle å se den linken for en liten flashback-oppladning til starten i dag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg bruker alltid denne: http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentFixtures&tournamentId=230 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Noen som har en god side som viser hvilke kamper som blir sendt på TV de neste rundene? http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentFixtures&tournamentId=230&month=all 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 AHh, takk til begge to. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Vi er i gang Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Holdt med gult til Richards. Edit: SUAAAREEEZ edit2: faen, der fikk han mål alikevel.. Endret 13. august 2011 av Hille Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hahaha! Kieron Dyer ut med skade etter 4 minutter for QPR Hvem skal du skylde på nå Dyer? Nolans første mål for West Ham også. Herlig! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Downing og Adam herjer. Blir to gode kjøp det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Downing herjer vel ikke? Synes han mister ballen hver gang han har den. Adam er god ja, men det er Sunderland som spiller best. Liverpool spiller veldig Drillo-aktig. Mye langt på Carrol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå