Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med så mange overganger i undisclosed fee, og med altslags bonuser for antall kamper osv. Hvordan i huleste har de muligheter til å lage en slik statestikk? Chelsea og city er nok på top, men tror den er svært feilaktig uansett for de kan umulig vite hvor mye alle overganger var verdt.

 

Mulig det sto forklart i teksten, jeg så bare på tabellen.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Synes TV2 gjorde en mye bedre jobb jeg da. Bedre og oftere studio. Kommentatorene derimot er så som så, men bedre med anonyme enn teite som de var på Canal+.

 

Studioet til Tv2 varierer veldig på ekspertene. Aleksander Schau er en fantastisk fyr, Jon er en bra leder - Petter Myhre har jeg derimot ikke sansen for. Claus Lundekvam må holde seg til engelsk når han er der, han snakker mye bedre engelsk enn norsk (!!!).

Lenke til kommentar

Med så mange overganger i undisclosed fee, og med altslags bonuser for antall kamper osv. Hvordan i huleste har de muligheter til å lage en slik statestikk? Chelsea og city er nok på top, men tror den er svært feilaktig uansett for de kan umulig vite hvor mye alle overganger var verdt.

 

Mulig det sto forklart i teksten, jeg så bare på tabellen.

 

De er bare "undisclosed" i overgangsøyeblikket tror jeg. Klubbenes årsregnskap er så vidt jeg vet åpne for offentligheten, og da er det ikke mye jobb som skal til for å finne ut overgangssummen for hver enkelt spiller.

Lenke til kommentar

Ang. TV2PL-studioet registrer jeg at Bohinen endelig har tatt til vettet med å melde seg på Skal Vi Danse som unnskyldning for å dumme seg ut mer. Ikke at han vil gjøre det særlige mye bedre der.

Kunne tenke meg Leo, eller Thomas Myhre i studio, de tror jeg kan bidra med en del.

 

Takker ;)

 

Lars Bohinen snøvler for mye. Kul umulig å forstå hva han sier på noe som helst språk.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...