Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Legg merke til Newcastle. Profit fire år på rad (salget av Enrique til Liverpool er ikke tatt med i beregningen). Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Med så mange overganger i undisclosed fee, og med altslags bonuser for antall kamper osv. Hvordan i huleste har de muligheter til å lage en slik statestikk? Chelsea og city er nok på top, men tror den er svært feilaktig uansett for de kan umulig vite hvor mye alle overganger var verdt. Mulig det sto forklart i teksten, jeg så bare på tabellen. Endret 12. august 2011 av Everket Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Prediction League - Sesong 4 er i gang for fullt til dere som ikke har fått det med dere. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Synes TV2 gjorde en mye bedre jobb jeg da. Bedre og oftere studio. Kommentatorene derimot er så som så, men bedre med anonyme enn teite som de var på Canal+. Studioet til Tv2 varierer veldig på ekspertene. Aleksander Schau er en fantastisk fyr, Jon er en bra leder - Petter Myhre har jeg derimot ikke sansen for. Claus Lundekvam må holde seg til engelsk når han er der, han snakker mye bedre engelsk enn norsk (!!!). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Med så mange overganger i undisclosed fee, og med altslags bonuser for antall kamper osv. Hvordan i huleste har de muligheter til å lage en slik statestikk? Chelsea og city er nok på top, men tror den er svært feilaktig uansett for de kan umulig vite hvor mye alle overganger var verdt. Mulig det sto forklart i teksten, jeg så bare på tabellen. De er bare "undisclosed" i overgangsøyeblikket tror jeg. Klubbenes årsregnskap er så vidt jeg vet åpne for offentligheten, og da er det ikke mye jobb som skal til for å finne ut overgangssummen for hver enkelt spiller. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ang. TV2PL-studioet registrer jeg at Bohinen endelig har tatt til vettet med å melde seg på Skal Vi Danse som unnskyldning for å dumme seg ut mer. Ikke at han vil gjøre det særlige mye bedre der. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fuck that, Rachel Nordtømme er med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ang. TV2PL-studioet registrer jeg at Bohinen endelig har tatt til vettet med å melde seg på Skal Vi Danse som unnskyldning for å dumme seg ut mer. Ikke at han vil gjøre det særlige mye bedre der. Kunne tenke meg Leo, eller Thomas Myhre i studio, de tror jeg kan bidra med en del. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fuck that, Rachel Nordtømme er med. Faen for ei tøs. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Care det er Skal vi danse, hva forventer man? Eye candy tas vel i mot på et slikt program. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Helt klart. Men hun er jo ikke det. Ikke i nærheten. Kjedelig som faen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Ang. TV2PL-studioet registrer jeg at Bohinen endelig har tatt til vettet med å melde seg på Skal Vi Danse som unnskyldning for å dumme seg ut mer. Ikke at han vil gjøre det særlige mye bedre der. Kunne tenke meg Leo, eller Thomas Myhre i studio, de tror jeg kan bidra med en del. Takker Lars Bohinen snøvler for mye. Kul umulig å forstå hva han sier på noe som helst språk. Endret 13. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Litt furten før sesongstart? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg? Nei. Gleder meg mer enn en tiåring som skal få ta på et par brøst for første gang. Blir knall! Men hu tösa er fremdeles jævlig stusselig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Tok på mitt første bryst når jeg var nyfødt. Herlige saker. Husker fremdeles det vakre synet av min mors bryster, smaken når jeg suttet melk. Åh, som jeg lengter etter min mors bryster. Nesten like mye som jeg gleder meg til kamp. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er en jævla curse å våkne klokka 7 på en dag som denne. Misunner dere som ligger og drømmer om kampene idag akkurat nå. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hehe, maffe da, urutt! Kjenner meg så altfor godt igjen, går på den samme smellen hvert år jeg. Tradisjon. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Mancini kritiserer styret grunnet trege overganger Er det mulig? Den mannen har fått så godt som alt han peker på. Har bokstavelig talt fått bruke milliarder av kroner på overgangsmarkedet og likevel presterer han å klage? Håper han aldri får sparken og fortsetter å vise seg som en dårlig manager. Endret 13. august 2011 av Geir M Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Mye vil ha mer... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er en jævla curse å våkne klokka 7 på en dag som denne. Misunner dere som ligger og drømmer om kampene idag akkurat nå. Jeg tenkte akuratt samme tanken når jeg våkna :/ Men så slipper man at hele dagen forsvinner fra en når man våkner tidlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå