Lucky Luciano Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Endret 13. august 2010 av Herthugen 9 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Haha, la ikke merke til hva som var galt med bildet først, begynner å bli litt trøyt kan enn si. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Da har jeg fått kanalene TV2 PL HD1, HD2 og HD3 i siste liten. Tok sin tid med Get da jeg senest igår ettermiddag forsatt hadde den vanlige Get box'en, måtte tre Spaceworld til før jeg fant en som hadde HD PVR inne. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Haha. Ca 1 time etter jeg gav +1 så så jeg Waldo. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Flere som er oppe? Sitter bare å koser meg med HIMYM. Vil egentlig ikke legge meg, blir tredje natten på rad på soffan siden jeg ikke enda har orket å rè på sengen når jeg vasket for noen dager siden. e: http://www.youtube.com/watch?v=6EEW-9NDM5k natta daa Endret 14. august 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Finnes det en tråd med fotballmål? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Holy shit. Drømte i natt at Neymar scorte i debuten for Chelsea. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Holy shit. Drømte i natt at Neymar scorte i debuten for Chelsea. Slik liker eg å høre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Over 4 i odds på West Ham mot Villa i dag. Greit at Villa vanligvis er bedre, men de har jo akkurat blitt kvitt manageren, sliter med skader og har heller ikke handlet inn noen spillere i sommer. Penger å hente her? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Finnes det en tråd med fotballmål? Finnes vel en tråd for pene mål her. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Under 24 timer til avspark! Hva faen skal man finne på i mellomtiden?! Jeg skal drikke for da er det mulig jeg sover helt frem til den første kampen starter. Dermed slipper jeg den ventingen på at sendingen skal starte Faen, planen min gikk til helvete. Våknet ca kl 11 og er nå drit klein og trøtt. Regnet med at jeg skulle sove lenge siden jeg har vært på jobb hele uken og var ikke hjemme før halv 6 eller noe... Jaja, blir vel bedre når det kommer kompiser med pils etterpå! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nah, er egentlig ute etter en Premier League måltråd. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Legg deg litt nå da.. Er jo ikke verre. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sitter i samme knipa sjæl PatSX. Var så bedugga da jeg skulle legge meg i natt at jeg hadde store problemer med å se. Begge øyne kryssa seg, så jeg var nødt til å lage en provisorisk eye patch for å fokusere. Jeg skulle nemlig på død og liv se Inglurois Basterds ... Satt oppe til rundt 6, gudene vet hvorfor. Nå er jeg så klein at jeg ikke klarer å sove engang. Heldigvis bare 40 minutter til studioet starter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Har ikke fått CD boksen enda...kan eg bare stikke på elkjøp og kjøpe en samme HD boks der og sende tilbake den eg får fra CD når den kommer? Endret 14. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Har du parabol eller kabel? Kabel dekodere får du ikke i butikk. Endret 14. august 2010 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det er jo 14 dager angrefrist på dekodere som du har kjøpt over nett i allefall, skjema ligger der i pakken når du får den. Jeg er ikke helt sikker på om det går, men du kan jo prøve om du er keen på PL i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå