Hewitt Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Helvete, jeg som må jobbe under Liverpool-kampen!! Neida, bare fint at så lite som mulig blir berørt, det ville vært trist om hele runden ble utsatt. Et lite skjær i gleden dog at en god kamp blir utsatt og at PL-rundene blir litt oppstykka allerede fra første runde. Stress når man spiller Fantasy og. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Svea's meget skråe blikk på sesongen. Særdeles morsom lesning. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fernando Torres scorer fortsatt ikke mål, og Andre Villa prøver Torres som midtstopper. Der scorer han med en gang – i eget mål. Denne var bra, jeg lo litt ekstra. Ellers genialt skrevet, så da gjenstår det å se, det er litt over en dag til det hele starter! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Måneden starter med at Andres Villas Boas går til Aston Villa og feirer med en Villa Farris. Andre Villa overtar i Chelsea. Boasson Hagen følger Boas, Boa Morte og Moa til Villa. Hvem? Forvirra much? Fantastisk, forresten. Endret 12. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 "Darren Bent gifter seg med Marita Skammelsrud og heter fra nå av Darren Bent Skammelsrud." Min humor Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Dere har jo selvfølgelig full kontroll, men dommeroppsettet for første runde ser slik ut: Blackburn Rovers v Wolverhampton Wanderers: Kevin Friend Fulham v Aston Villa: Lee Mason Liverpool v Sunderland: Phil Dowd Queens Park Rangers v Bolton Wanderers: Martin Atkinson Wigan Athletic v Norwich City: Stuart Attwell Newcastle United v Arsenal: Peter Walton Stoke City v Chelsea: Mark Halsey West Bromwich Albion v Manchester United: Mike Jones Manchester City v Swansea City: Mike Dean Endret 12. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Forhåpentlig lagoppstilling imorgen: Blackburn: Robinson Salgado-Hanley-Nelsen-Olsson Hoilett-Petrovic-Nzonzi-Gamst Formica Goodwillie Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Gamst får spille igjen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Spiller ikke Gamst, så spiller Olsson på vingen og Givet på backen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Dere har jo selvfølgelig full kontroll, men dommeroppsettet for første runde ser slik ut: Blackburn Rovers v Wolverhampton Wanderers: Kevin Friend Fulham v Aston Villa: Lee Mason Liverpool v Sunderland: Phil Dowd Queens Park Rangers v Bolton Wanderers: Martin Atkinson Wigan Athletic v Norwich City: Stuart Attwell Newcastle United v Arsenal: Peter Walton Stoke City v Chelsea: Mark Halsey West Bromwich Albion v Manchester United: Mike Jones Manchester City v Swansea City: Mike Dean Webb skal vel i aksjon på The Hawthorns? 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Høhø, ja. Må være skrivefeil hos premierleague.com. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men da er det lov å le: Hvordan kan et walisisk lag(Swansea) rykke opp i engelsk premier league, har de ikke eget ligasystem i Wales? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Er vel fordi at det ikke fantes noen walisisk liga på den tiden klubbene ble opprettet. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Varmer opp med den gamle reklamen fra canal+ 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kjenner jeg savner Canal+ sine sendinger med den videoen der. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Synes TV2 gjorde en mye bedre jobb jeg da. Bedre og oftere studio. Kommentatorene derimot er så som så, men bedre med anonyme enn teite som de var på Canal+. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Joda, jeg er bare litt fan av Arve Fuglum, Dag Solheim og Lars Tjernås, synes de var flinke jeg, likte å høre på de også. Klager ikke på TV2 sine sendinger på noen måte, blir spennende å se hvilke forbedringer de gjør i år Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 http://www.sportingintelligence.com/2011/08/12/arsenals-net-spending-of-48m-in-a-decade-puts-them-9th-in-premier-league-120802/ Interessant oversikt over pengebruk i PL dei siste ti åra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå