Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Idiotisk dette her med gateslagsmål og opptøyer. Kjenner ikke saken alt for godt, men det eneste jeg ser er at dette kan spolere den fantastiske avslutningen på sommeren min... Premier League sesongstart, som på mange måter er en opptur like før skolestart. Chelsea spiller bortekamp mot Stoke City. Noen som vet om dette er en by som står i fare for opptøyer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Natten som kommer blir helt avgjørende. Roer det seg ned litt, blir det fotball. Hvis ikke våkner vi til en utsettelse på torsdag og da gidder jeg seriøst ikke leve mer. Har gledet meg til denne helga i mnds vis nå. Flaks for min del at vi ikke fikk hjemmekamp for da hadde etter planen vært i england.

Lenke til kommentar

Tar på meg jobben med å oppdatere (dere som ikke leser engelsk presse) litt:

JCQWV.gif

 

SkyNewsBreak Sky News Newsdesk

Sky Sources: Nobody appearing at Croydon Magistrates today has been granted bail

 

SkyNewsBreak Sky News Newsdesk

Police have identified one suspect seen on CCTV mugging injured boy during riots.

 

SkyNewsOlympic Lia Hervey

by MirrorDarren

I have covered magistrates courts for many years and I have never seen a judge been so harsh as today.

 

---

 

 

Trainee dental nurse Laura Cook, 19, broke down in court after hearing she will be remanded in custody after pleading not guilty to burg ...

 

Her lawyer said Ms Cook will miss an exam next Monday which could further her career.

 

All have jobs and loving families. Their mothers weeping openly at the back of court

 

:D

 

Er enda ikke meldt om noen voldsomme opptøyer foreløpig, men det er tidlig enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser positivt ut for fotballen pr nå gutta.

 

Morsomt, 2 stk har allerede fått fengselsstraff, dagen derpå. Sykt effektivt! Det er nå så mange anti-riot folk rundtom i gatene at det er vanskelig for drittungane å samles. I london er det nå helt rolig, skjer ikke en dritt.

 

Tror vi har sett det verste. Blir nok kanskje litt i kveld også, men tror det har bortimot dæva hen til helga.

Lenke til kommentar

De fleste som er ute i gatene er folk som passer på lokalmiljøet sitt. Det stemmer at "English Defense League" og fotballfans har sagt at de vil bistå i å stoppe opprørerne og mange er nok ute i gatene å passer på. Det, skammen av å bli sett på cctv kamera, den effektive justisen der borte pr nu og det faktum at de ikke har noen spesifikk agenda annet enn å skape dritt gjør nok at vi har sett det verste.

 

Mange plasser er det heller ikke folk i det hele tatt. London er visst forholdsvis folketomt der det tidligere har vært opprør av rang. Har også lest hva gutta på redcafe skriiver om manchester by og det skal visstnok ikke være så ille (materialistiske skader) i bybildet.

 

Om det ikke blusser opp bigtime tror jeg det blir bra. Pr nå er det helt rolig i hele england. Sikkert endel shitkids som er ute og venter på bråk, samt noe kan vi forvente oss utover natta, men ikke nok til at er et stort problem.

 

Slik det ser ut nå blir det Prem. England vil dessuten redde fjes, det er snart OL og utsettelse av PL starten vil bli sett på som svært pinlig. Dessuten har ikke "opprørerne" noe å rappe på fotballstadioner osv, det er i grunn bare en ting som kan hindre PL-starten og det er at man ikke klarer å mobilisere nok politifolk til fotballen.

 

Jeg er optmistisk nå og kommer til å lade opp som vanlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...