dberntzen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Idiotisk dette her med gateslagsmål og opptøyer. Kjenner ikke saken alt for godt, men det eneste jeg ser er at dette kan spolere den fantastiske avslutningen på sommeren min... Premier League sesongstart, som på mange måter er en opptur like før skolestart. Chelsea spiller bortekamp mot Stoke City. Noen som vet om dette er en by som står i fare for opptøyer? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Natten som kommer blir helt avgjørende. Roer det seg ned litt, blir det fotball. Hvis ikke våkner vi til en utsettelse på torsdag og da gidder jeg seriøst ikke leve mer. Har gledet meg til denne helga i mnds vis nå. Flaks for min del at vi ikke fikk hjemmekamp for da hadde etter planen vært i england. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Det krever 300 politimenn for å arrangere en PL kamp.. Så lenge politiet har nok personalet vil det bety at kampene går som normalt, men avhenger om det roer seg litt. Engelske fotballfans og EDL - English Defence Leauge skal stå sammen og få slutt på bråket også i følge denne artikkelen.. Endret 10. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 1519: The third cricket Test between England and India is currently going on in Birmingham despite serious disorder in the city last night - but a reminder that the international friendly football match between England and the Netherlands at Wembley tonight has been called off following the riots.Da burde vi for faen få se fotball også 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tar på meg jobben med å oppdatere (dere som ikke leser engelsk presse) litt: SkyNewsBreak Sky News Newsdesk Sky Sources: Nobody appearing at Croydon Magistrates today has been granted bail SkyNewsBreak Sky News Newsdesk Police have identified one suspect seen on CCTV mugging injured boy during riots. SkyNewsOlympic Lia Hervey by MirrorDarren I have covered magistrates courts for many years and I have never seen a judge been so harsh as today. --- Trainee dental nurse Laura Cook, 19, broke down in court after hearing she will be remanded in custody after pleading not guilty to burg ... Her lawyer said Ms Cook will miss an exam next Monday which could further her career. All have jobs and loving families. Their mothers weeping openly at the back of court Er enda ikke meldt om noen voldsomme opptøyer foreløpig, men det er tidlig enda. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Gapestokk skulle aldri vert avskaffet. Det er et jævla pøbel å pakk som ødelegger for alle nå. Ja, England er i trøbbel, men sånn elendighet gjør det ikke bedre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=327J3ISiVOU Kvalmt. Skjønner ikke hva som går av verden. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Siste jeg leste nå var at avgjørelsen på om runden blir utsatt taes på Fredag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Nei, såg den i går. Jeg blir faen meg helt dårlig av det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ser positivt ut for fotballen pr nå gutta. Morsomt, 2 stk har allerede fått fengselsstraff, dagen derpå. Sykt effektivt! Det er nå så mange anti-riot folk rundtom i gatene at det er vanskelig for drittungane å samles. I london er det nå helt rolig, skjer ikke en dritt. Tror vi har sett det verste. Blir nok kanskje litt i kveld også, men tror det har bortimot dæva hen til helga. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det er faen meg bra. For en gjeng tapere! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Skjeder fortsatt ikke en shit i england, det er lov til å begynne å glede seg i moderate menger nå tror jeg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har vanskeligheter for bare å glede meg i moderate mengder, men før det er helt avklart får en vel nøye seg med det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er det mange som er i gatene og stopper de i å samle seg fortsatt? Og er det bare vanlige folk, eller var det noe i det med supportere og edl som skulle passe på? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 De fleste som er ute i gatene er folk som passer på lokalmiljøet sitt. Det stemmer at "English Defense League" og fotballfans har sagt at de vil bistå i å stoppe opprørerne og mange er nok ute i gatene å passer på. Det, skammen av å bli sett på cctv kamera, den effektive justisen der borte pr nu og det faktum at de ikke har noen spesifikk agenda annet enn å skape dritt gjør nok at vi har sett det verste. Mange plasser er det heller ikke folk i det hele tatt. London er visst forholdsvis folketomt der det tidligere har vært opprør av rang. Har også lest hva gutta på redcafe skriiver om manchester by og det skal visstnok ikke være så ille (materialistiske skader) i bybildet. Om det ikke blusser opp bigtime tror jeg det blir bra. Pr nå er det helt rolig i hele england. Sikkert endel shitkids som er ute og venter på bråk, samt noe kan vi forvente oss utover natta, men ikke nok til at er et stort problem. Slik det ser ut nå blir det Prem. England vil dessuten redde fjes, det er snart OL og utsettelse av PL starten vil bli sett på som svært pinlig. Dessuten har ikke "opprørerne" noe å rappe på fotballstadioner osv, det er i grunn bare en ting som kan hindre PL-starten og det er at man ikke klarer å mobilisere nok politifolk til fotballen. Jeg er optmistisk nå og kommer til å lade opp som vanlig. 5 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Meget godt oppdatert Game, setter pris på det. Da er det bare å satse på en forrykende PL-start til helgen! Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 10. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. august 2011 Dessuten har ikke "opprørerne" noe å rappe på fotballstadioner osv Tja, City fans som vil stjele trofeer? 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jefe Skrevet 10. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. august 2011 Eller historiebøker? 17 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hva med å rappe med seg noen fans? 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Aha, det var derfor London-fansen gikk amok først. Arsenal-fansen var lei av tomme premieskap. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå