Whiteshit Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 Sjukt at dei skal hente enda meir. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 Det er synd og kjedelig Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 FFP er og blir en vits 😅 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 Snikpellik skrev (På 9.8.2022 den 10.41): Hva synes fotballfolket om Viasat sine sendinger den første helga? Jeg må si at jeg hadde ganske lave forventninger, men har likevel blitt litt skuffa. Dette var platt! Studio er stort, tomt og ser billig ut Oppbygging til kampene mangler tilstedeværelsen som TV2 hadde, der de brukte lyd og bilde fra stadion for eksempel i split screen Få eller ingen innslag produsert i forbindelse med kampene Tam oppbygging Eirik Bakke er dessverre en utrolig kjedelig ekspert Gunhild Toldnes er veldig energiløs og stiller svake spørsmål til ekspertene Taktisk analyse på den skjermen var bare kleint Lite relevant informasjon på skjermen slik TV2 hadde Mer reklame enn før selv om det har blitt dyrere Comfyballs... Så litt teknisk: Bildekvaliteten på HD-sendingene på Viaplay er ikke blitt bedre. Mye dårligere enn TV2. Horribelt Målshow finnes kun på Viaplay og ikke lineært. Grafikken er stygg, og man får ikke info fra andre kamper enn i PL Ultra HD ser og høres skikkelig bra ut, men man må søke selv i appen for å finne frem til sendingen Man kan ikke velge å se på en kanal i Viaplay, må bytte "sending" mellom kampene. Slitsomt Logoen oppe til høyre er for stor og dekker for mye av skjermen Ellers har de bra kommentatorer og reportere. Tilgang på massevis av eksperter i Skandinavia. Så det burde jo være et stort forbedringspotensiale, men jeg er litt forundret av at de ikke tar med flere av de tingene som var bra på TV2. Synes det er gøyest å se PL-sendinger fra et norsk perspektiv, men blir det ikke noe bedre så blir det nok Sky/BT etterhvert for min del. Kan du dele dette innlegget med Viaplay? De bør høre på sine kunder/evt de som ikke er kunder enda. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 Reklame, nokså dårlig billedkvalitet på streamen, interfacet er altfor lenge aktivt om man ikke flytter musepekeren. Jeg har en måned på prøve nå og så langt tror jeg ikke at jeg kommer til å fornye. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Bare det at de kalte det Nunez gjorde for en "springskalle" og sammenlignet det med Zidane/Materazzi gjorde at jeg falt av 😅 Det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg huet 😅 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 skaftetryne32 skrev (22 timer siden): Trodde Andersen var en smule medskyldig, men nei. Men nei? Du legger jo ut en video der det viser akuratt det. 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 GnilreG skrev (5 minutter siden): Men nei? Du legger jo ut en video der det viser akuratt det. Darwin skaller, Andersen dytter, Darwin skaller igjen, et dytt får Darwin tåle når han skaller etter folk, at spillere dytter på hverandre er helt vanlig og stort sett godtatt, det er fremdeles en kontaktsport dette her, men nei jeg mener ikke Andersen er banditten her, var det bare et umotivert dytt hadde jeg sett litt anderledes på det, men en nedskalling ikke minst 2 er hundre ganger verre enn et dytt. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Andersen er bare som forsvarere i Premier League hver eneste kamp, han forsøker å terge og irritere spissen litt, men gjør ingenting som er over streken. Han er ikke "medskyldig" i at Nunez skaller mot ham to ganger. Dette er på Nunez og Nunez alene, som ble for heit i toppen og lot seg lure. Han må tåle mye mer enn det der før han mister hodet hvis han skal spille i Premier League, det vet han nok også egentlig godt selv. 4 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Clash of the cash i helga. Namnet er så perfekt at det burde vore trademarka. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 skaftetryne32 skrev (8 timer siden): Darwin skaller, Andersen dytter, Darwin skaller igjen, et dytt får Darwin tåle når han skaller etter folk, at spillere dytter på hverandre er helt vanlig og stort sett godtatt, det er fremdeles en kontaktsport dette her, men nei jeg mener ikke Andersen er banditten her, var det bare et umotivert dytt hadde jeg sett litt anderledes på det, men en nedskalling ikke minst 2 er hundre ganger verre enn et dytt. Er langt ifra et dytt da, ligger en video ute med alle hendelsene de har sammen. Er på han hele kampen, men det er spillere ofte på Salah også for den del. Skal ikke reagere slik, men forstår godt at han gjør det. 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 GnilreG skrev (Akkurat nå): Er langt ifra et dytt da, ligger en video ute med alle hendelsene de har sammen. Er på han hele kampen, men det er spillere ofte på Salah også for den del. Som sagt kontaktsport, å darwin vakke snill gutt han heller før skallene kom, det er gi og ta. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 GnilreG skrev (1 time siden): Skal ikke reagere slik, men forstår godt at han gjør det. Det finnes sikkert noen kannibaler som har forståelse for at Suarez ville ha en bit av skulderen til Ivanovic også, uten at det er mindre klink rødt av den grunn Søkt sammenligning ja, men det er jo han som handler som har ansvaret uansett hvor mye provosert han måtte føle seg 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 1 match ban på Tuchel. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Jakobk skrev (På 17.8.2022 den 18.54): Det finnes sikkert noen kannibaler som har forståelse for at Suarez ville ha en bit av skulderen til Ivanovic også, uten at det er mindre klink rødt av den grunn Søkt sammenligning ja, men det er jo han som handler som har ansvaret uansett hvor mye provosert han måtte føle seg Sammenligningen var ikke så søk, men utalelsen var da. Enig i at han som handler har ansvaret. Men synes det skulle vært reagert på før i kampen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) 88 millioner euro altså, og dermed tidenes dyreste midtstopper. Rett i underkant av 300 millioner euro i spillerkjøp fra Chelsea nå. (Tall fra Transfermarkt). Endret 27. august 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Kul sum for Saliba light! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Frenkie De Jong skal en tur til London. Har han tenkt seg til Chelsea, eller kanskje Liverpool? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Sies at han skal på bryllupet til Van De Beek. Han og Depay. Neppe noen overgang, men aldri si aldri. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Leste det samme nå. «Not transfer related» og Barca-spillerne har fri. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå