Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Sneijder signerer for Man United blir det nok en hard kamp om gullet. Nederlenderen er den type spiller som plutselig kan gi laget sitt det lille ekstra. Tenker selvfølgelig på den lille tettbygde midtbaneterrierens skuddbein. Man City blir vel også å regne med i toppen, også selvfølgelig Chelsea som alltid befinner seg i toppsjiktet. Ellers virker jo også Liverpool spennende, men usikker på om de kan hevde seg i teten allerede i år. Arsenal er som regel farlige, men med en vanskelig sesongåpning og dårlig moral innad i troppen - kan det blir tøft for dem.

 

Bare 3 dager 2 timer 21 minnutter og 4 sekunder nå

Endret av Berbie
Lenke til kommentar

Det blir spennende å se, nå som det har spredd seg rundt i landet og kanskje også ser ut til å ha blitt verre i andre byer enn London. Forbanna idioter som har så lite å ta seg til. Det er den store bakdelen med det herlige landet som er England - stor arbeidsledighet og dystre utsikter for mange unge med stadig dårligere nyheter, store klasseskiller og masse "slumområder" rundtom. Det bidrar til jevnlig bråk og kriminalitet, bare at akkurat nå har det eskalert veldig. England er et fantastisk land å besøke og gjerne bo i (for utlendinger hvert fall) en kort periode, men aldri et land jeg ville slått meg ned i. Vi klager stadig på masse dritt her hjemme, stort sett skatter og avgifter, men vi er så jævlig heldige som bor i et så godt land overall.

 

Jeg tror ikke hele runden blir utsatt, men er redd for at noen kamper kan stå i fare. Fotballkamper kan bli sett på som en god arena å få frem bråket på, samtidig som politiets tilgjengelige ressurser blir mindre. Men så er det jo litt uforutsigbart akkurat hvor bråket kan oppstå siden det går litt opp og ned, så hvilke kamper vil man se på som mest utsatt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...