Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Shurgis! Steike, det var lenge siden. Og *fanfare* nå er det under 6 døgn (143 timer og 20 minutter for å være nøyaktig) til det ruller i gang. DÆDÆDÆDÆDÆDÆDÆ. Faen, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jess. Jeg er for tiden i Norges største barnehage(forsvaret) Så mye aktiv er jeg ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Forsvaret? Skulle ikke du ta jenteutdanning??? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Forsvaret? Skulle ikke du ta jenteutdanning??? Er det så veldig kvinnelig å jobbe innenfor helse? I utgangspunktet skal jeg ta noe lederutdanning først, UB eller kanskje befalskole, så finne meg noe kult administrativt innenfor helse-sektoren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Forsvaret? Skulle ikke du ta jenteutdanning??? Er det så veldig kvinnelig å jobbe innenfor helse? I utgangspunktet skal jeg ta noe lederutdanning først, UB eller kanskje befalskole, så finne meg noe kult administrativt innenfor helse-sektoren. Ikke noe kvinnelig. Eg sa jenteutdanning. Og det er det kun fordi det er et stort overtall jenter som tar den. Du er jo mannemann uansett du vet du Shurger! Veldig til forsvar du gikk da! Det var kjapp påvirkning fra Forsvaret! Tooog du an? 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er det så veldig kvinnelig å jobbe innenfor helse? Njaaaaa, så lenge du ikke er radiograf. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kjenner bare kvinnelige radiografer. Men kjenner bare en radiograf.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Serieåpningen kan bli utsatt pga slossinga i England Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Serieåpningen kan bli utsatt pga slossinga i England Kilde osv? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Det er vel kun lag i London og Liverpool området som vil måtte utsette kampene sine, dersom opptøyene fortsetter som nå. West Ham har jo utsatt Carling Cup kampen sin, og det var fare flere kamper stod det i Nettavisen. England kampen er jo også forøvrig utsatt.. Endret 9. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 England kampen er jo også forøvrig utsatt.. Avlyst er nok mer riktig å si. Men håper ting roer seg der borte slik at vi får en heidundrende serieåpning. Blir også spennende å se hvordan Sneijder saga'n ender. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det vil altså si følgende kamper: Fulham - Villa Liverpool - Sunderland Tottenham - Everton QPR - Bolton Det er 4 av de 5 kampene som starter 1600 lørdag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hørte noe på radioen om at første runde kan bli utsatt pga. pøbelpakkopprørerne. Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 @ASAMOAH_GYAN ASAMOAH GYAN Match is off! Its the right thing to do fan's and family first and even us the players. Ghana V Nigeria altså. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Det gjelder vel landskampen? edit: hvit skrift er så 2010...... Endret 9. august 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Marker innlegget hans. Endret 9. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er det så veldig kvinnelig å jobbe innenfor helse? Njaaaaa, så lenge du ikke er radiograf. Eller jordmor. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jordmor er vel ganske så kvinnelig vil jeg si. Radiograf derimot er mer ... kult kanskje. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 jordfar he he he knegg knegg knegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå