Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Å være uvaksinert som profesjonell fotballspiller i 2022 er ikke gyldig grunn mener nå jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (14 minutter siden): Å være uvaksinert som profesjonell fotballspiller i 2022 er ikke gyldig grunn mener nå jeg. Er ganske sikker på at klubbene, inkludert Arsenal, er like oppgitt over spillere som ikke vil ta vaksine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Er ganske sikker på at klubbene, inkludert Arsenal, er like oppgitt over spillere som ikke vil ta vaksine. Forståelig nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 To elendige innlegg fra Odoi var ikke det Chelsea trengte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Da var nok Chelsea's sjanser på PL seier helt borte. På tide å flytte fokus over på de andre konkurransene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 (endret) Snikpellik skrev (1 time siden): Men hvor mange evt. uvaksinerte spillere er i karantene som følge av nærkontakt med Martin? Lista med spillere ute for andre ting er ellers lang: Auba Elneny Cedric Saka Tomiyasu Smith-Rowe Pepe Kolasinac Partey Chambers Xhaka 12 ute som vi vet om, pluss da eventuelt uvaksinerte spillere i karantene som klubben ikke opplyser om pga personvern i tillegg til de 12. Da er det ikke så mange igjen, og det er en svært viktig kamp. Jeg synes det er til å forstå av Arsenal hvis flere enn Martin er ute pga covid. Det kan nok diskuteres, men alt bør vel falle på antall uvaksinerte spillere et lag har som dermed må i karantene. Alle de andre sakene som helt vanlige skader og suspensjoner bør ikke regnes med. Sånn er det hver eneste sesong. I tillegg til AFCON som arrangeres annethvert år. Klubbenes ansvar å holde spillerne sine i god fysisk form, ha god disiplin på banen og om de så velger å kjøpe afrikanske spillere så er det med viten om at de vil være utilgjengelige i perioder. I verste fall så må man bare belage seg på å bruke reserver. Ligger jo i navnet. Personlig så mener jeg at uvaksinerte spillere også bare burde være klubben sitt problem og noe de må ta på sin egen kappe, men jeg skjønner at det kan bli et problem i og med at det ikke vil føre til at disse spillerne vil vaksinere seg. Man burde kanskje gjøre endringer i lovverket som gir spillerne insentiv til å vaksinere seg, men det kan vel være juridisk utfordrende det også. Kan jo ikke bare trekke spillere i lønn osv. uten å få slengt søksmål i mot seg for kontraktsbrudd. Endret 15. januar 2022 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Enig med deg. Det bør være spillere som er ute pga koronasmitte/karantene som skal være utslagsgivende. I Arsenals tilfelle så vet vi ikke hvor mange det er. Hvis det kun er Martin så bør kampen spilles. Jeg vet ikke hva klubbene kan gjøre, tror det må en lovendring til som du sier, men jeg er litt usikker på om det er en god vei å gå. Uansett tror jeg managerne og klubbene må rive seg i håret av spillere som ikke tar vaksinen. Det er så unødvendig. Klubbene kan droppe å signere uvaksinerte spillere. Tror heller ikke karantenesystemet vil vare så veldig mye lengre da. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Kjedelig med City, alt går jo dems vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Så får vi se om det skjer noe med regelen som er knapp en måned gammel. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Greit å utsette pga corona utbrudd, men dette blir jo bare tull. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 (endret) E: Glemte at dette ikke var kamptråd 🙃 Kamptråd Endret 15. januar 2022 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Well done agent Rafa! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Well done agent Rafa! Måtte komme, ekstremt svake resultater, Rooney next? gjort det greit i Derby under håpløse forhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) spørs da. Om Everton unngår old english roundabout så ville jeg gått for Nuno. Ole Gunnar som dark horse. Endret 16. januar 2022 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden): spørs da. Om Everton unngår old english roundabout så ville jeg gått for Nuno. Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Defensiv stabilitet, stabilitet i sin helhet egentlig. Everton kan bli gode på overganger, har spillerstallen til det, mangler spillestilen. Nuno fikk det ikke til i tottham, men var aldri en god fit. Supportere som ønsker å spille the Tottenham way som ikke er Nuno's wheelhouse. Everton og Nuno er en bedre fit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 arsenal låner ut Pablo Mari til italia. Lånt ut 3 stk i januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Ny Burnley-kamp(mot watford) mulig utsatt. Burnley har kun spilt 17 kamper. Det blir for dumt. Endret 17. januar 2022 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (8 timer siden): arsenal låner ut Pablo Mari til italia. Lånt ut 3 stk i januar. Men har ikke nok spillere til å stille lag 🙄 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå