barezell Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) The Gunners have now become the first side to reach 100 red cards since the formation of the Premier League back in 1992. Gabriel, meanwhile, is the 11th player to have been sent off under Mikel Arteta, which is more than any other club since the Spaniard's appointment in December 2019. Endret 1. januar 2022 av barezell 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Bare gi oss mikke mus cup på walk over. Np 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 [Stuart Brennan] With Ferran Torres’ sale to Barcelona, Manchester United have gone ahead of City in terms of squad value, while also having the largest wage bill in the PL. Hva den klubben bruker penger på 😁 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Trudde Liverpool var foran United no etter alle fornyingane av kontraktene på etablerte poolspelarar. ..ikkje at eg klager altså.. 😃 Kor kan en finne oversikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Pep og co med covid-19. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Journalister stiller i blant ikke fullt så gode spørsmål, eller er ikke helt tydelige. Men dette var en drøy reaksjon fra Klopp, må nesten si jeg er litt sjokkert over hvor jævlig han er mot journalisten. Avbryter ham, kommer med personangrep og klikker helt på det som er en helt legitim sammenligning med forrige sesong. Endret 10. januar 2022 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Stakkars karen får knapt ut ordene😂 Klopp biter jo hue av han. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Fy faen å ekkel Klopp kan være til tider. 3 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Når klopp prøver å være arrogant er det totalt uten sjarm 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Samtidig tenker eg at når jobben din faktisk er å stille et spm, så kan man jo gjerne gjøre en ting skikkelig.... Forberedes eg og faktisk stille et vettugt spm.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Klopp har noe å lære av Ted Lasso. (Men mikroskopisk fiolinkonsert for britiske journalister) Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Er det noen som fortjener en smell iblant er det vel britiske journalister. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Definitivt. Men selv om han var klønete fikk ikke journalisten stilt spørsmålet her før han ble avbrutt, og det er unødvendig å oppføre seg så ufint og gå på person som Klopp gjorde. Synes reaksjonen var godt over streken. Tenk om Mourinho hadde gjort det samme! Sammenligningen journalisten ville gjøre med forrige sesongs krise synes jeg var relevant og god. Lurer på hva Klopp tenker rundt det og skulle gjerne ønske han svarte ordentlig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Klopp var ufin der ja. Derimot tror jeg ikke vi hadde fått noe nyttig svar selv om han svarte fulstendig. Et av problemene er spørsmålene journalistene kommer med, men det andre problemet er at alle kommer med det typiske pr-vennlige svaret uke inn og ut. Ser det samme i nesten all sport. Det er det samme som alle de a4-arkene med unnskyldninger som United spillerne har dyttet ut i årevis nå. Man kan nesten spå hva alle skal svaret på forhånd. Og de eneste interessante svarene kommer fra de få som 'går over streken', men de blir igjen hengt ut fram til de oppfører seg innenfor det klubben ønsker. 99% av intervjuer i sport er DØNN kjedelig og det er det både vi, utøverne og journalistene som er skyldig i. I stigende rekkefølge vil jeg si. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Men hva skulle han svart da? "joda, hvis vi får sykt med skader eller covid eller noe annet alvorlig skjer så kan nok sesongen videre gå litt dårligere" Er journalisten seriøs? Ja selvsagt kan det gå dårlig da. Det spm der er så ufattelig dårlig. Men han kunne vært noe mer tolmodig og svart skikkelig selv om det ikke er lett når spm er så dårlig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Spørsmålene til journalister er jo stort sett selvfølgeligheter, hvis ikke hadde de hatt svært lite å spørre om. Klopp er ufin, det er ikke noe nytt, han blir som en trassig unge når han ikke vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Svakt av Klopp. Herregud for en mantalt svak mann. Ett ord om 7 - 2 kampen så rakner han fullstendig. Ikke første gang heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå