Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

The Gunners have now become the first side to reach 100 red cards since the formation of the Premier League back in 1992.

Gabriel, meanwhile, is the 11th player to have been sent off under Mikel Arteta, which is more than any other club since the Spaniard's appointment in December 2019.

Endret av barezell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Journalister stiller i blant ikke fullt så gode spørsmål, eller er ikke helt tydelige. Men dette var en drøy reaksjon fra Klopp, må nesten si jeg er litt sjokkert over hvor jævlig han er mot journalisten. Avbryter ham, kommer med personangrep og klikker helt på det som er en helt legitim sammenligning med forrige sesong.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Definitivt. Men selv om han var klønete fikk ikke journalisten stilt spørsmålet her før han ble avbrutt, og det er unødvendig å oppføre seg så ufint og gå på person som Klopp gjorde. Synes reaksjonen var godt over streken. Tenk om Mourinho hadde gjort det samme!

Sammenligningen journalisten ville gjøre med forrige sesongs krise synes jeg var relevant og god. Lurer på hva Klopp tenker rundt det og skulle gjerne ønske han svarte ordentlig.

Lenke til kommentar

Klopp var ufin der ja.

Derimot tror jeg ikke vi hadde fått noe nyttig svar selv om han svarte fulstendig. Et av problemene er spørsmålene journalistene kommer med, men det andre problemet er at alle kommer med det typiske pr-vennlige svaret uke inn og ut.

Ser det samme i nesten all sport. Det er det samme som alle de a4-arkene med unnskyldninger som United spillerne har dyttet ut i årevis nå.

Man kan nesten spå hva alle skal svaret på forhånd. Og de eneste interessante svarene kommer fra de få som 'går over streken', men de blir igjen hengt ut fram til de oppfører seg innenfor det klubben ønsker.

99% av intervjuer i sport er DØNN kjedelig og det er det både vi, utøverne og journalistene som er skyldig i. I stigende rekkefølge vil jeg si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva skulle han svart da? 

"joda, hvis vi får sykt med skader eller covid eller noe annet alvorlig skjer så kan nok sesongen videre gå litt dårligere" 

Er journalisten seriøs? Ja selvsagt kan det gå dårlig da. 

Det spm der er så ufattelig dårlig. Men han kunne vært noe mer tolmodig og svart skikkelig selv om det ikke er lett når spm er så dårlig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Svakt av Klopp. Herregud for en mantalt svak mann. Ett ord om 7 - 2 kampen så rakner han fullstendig. Ikke første gang heller. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...