Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Men alle vet at han hadde blitt hyllet dersom han hadde putta på den måten der. Om det hadde vært en annen spiller: Ja. Men ikke Mario, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Bra at han ble tatt av. Det går rykter om at han trodde han var i offside. Jeg tviler på det stemmer, uansett nok en idiotisk handling. Erke typisk Balotelli, iskald og bra straffe, generelt flottspill, for så å drite på klubben og folk rundt han, igjen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 På tide å begynne å varme opp litt foran kommende sesong! Tipp Premier League 11/12 Tipp PL-tabellen 11/12 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Herregud jeg flira. http://www.youtube.com/watch?v=uZB4StBaHRU EDIT: Del 2: :!: http://www.youtube.com/watch?v=w_HqUwhg1M8 Endret 26. juli 2011 av DJ_Dark 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Aston Villa - Blackburn kl 12 på tv2bpl1 for dem som tørster på det verste. Bare 17 dager igjen folkens, vi er snart i der! Om ei ukes tid kommer kamptrådene tenker jeg... Blir en tung dag på jobb i dag gitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Det blir noen jævlig tøffe dager framover. De tre siste ukene gikk styggfort takket være Tour de France, men nå har man ingenting av sport å få tiden til å gå på (bortsett fra preseason-kamper og den nokså kjedelige silly season). Jeg vil ha Premier League. Nå. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Akkurat der er det en fordel å være i Championship. 1 uke mindre ventetid. Gleder meg stort til Premier League også da så klart. Tror vi får (nok) en spennende sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Nja, sesongen for Manchester-lagene starter også én uke før. Vi har muligens blitt litt bortskjemte med Community Shield hver sesong. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 I og for seg riktig det, men føler at Community Shield har litt mindre viktighet enn seriespill. Noe som ikke er en fordel med Championship, er at det da blir dårlige streams på data framfor HD på TV. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Community Shield finnes jo ikke viktig lenger. Er bare en oppskrytt vennskapskamp mellom to lag som (liksom) skal være like gode. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Community Shield finnes jo ikke viktig lenger. Er bare en oppskrytt vennskapskamp mellom to lag som (liksom) skal være like gode. Fordi Liverpool ikke får spille den? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Aner ikke helt hvordan folk stiller seg her inne til community shield, men jeg sitter også med det inntrykket av at lagene har tatt det veldig lite seriøst de siste sesongene? Men kanskje det kan bli litt mer futt siden det er to manchester lag som spiller mot hverandre? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ikke like lekkert som sist http://www.youtube.com/watch?v=LqsxRflFfEw 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg var uhyre kritisk til Benayoun da han først kom til Chelsea, men etter enda en kjempekamp så innser jeg at han faktisk kan vise seg å være en veldig nyttig kar i den kommende sesongen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Benayoun har vært frisk i de fleste kampene han har spilt for Chelsea. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bønna er en juvel. Min favorittspiller sammen med Alonso i Benitez-perioden hos oss. Dere tapte mer enn dere kanskje tror på at han slet med skade forrige sesong. Hørte at han ble buet på mot Malaysia XI, siden de er muslimer som er anti-Israel/pro-Palestina. Veldig trist å høre, for han er en svært sympatisk fyr. Bytte tilbake mot Cole? Please? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Vi slenger med C. Poulsen på kjøpet! Han er ikke like mye skadet som Essien, og forbløffer alltid publikum med sine prestasjoner på banen. 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Her er ønskelista til eieren vår, av spisser: "BALAJI´S LIST...PODOLSKI, FRED, KERZHAKOV, LUIS FABIANO, VAGNER LOVE, RAFAEL SOBIS & SEYDOU DOUMBIA" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå