QS4MO8J3 Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 (endret) 10 hours ago, Golf'ern said: Solskjær har litt og lære der. Tuchel laerte av Solskjaer! Solskjaer kan ha laert av egne feil. Endret 12. august 2021 av QS4MO8J3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Stor utfordrer til gullet Chelsea i år. Mye bedre manager og spiss. Syk offensiv midtbane pluss Kante. Ser bra ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Og en fuck you til City og Kane som whiner om at det ikke blir noe salg når City aldri legger inn et bud. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (9 timer siden): Stor utfordrer til gullet Chelsea i år. Mye bedre manager og spiss. Syk offensiv midtbane pluss Kante. Ser bra ut. Jeg er nok litt pessimistisk men føler at kanskje gull kan bli vanskelig i år. Mye forsterkninger og gode spillere inn på de andre Topp-4 lagene. Tror kanskje at det kan bli litt mer jevnt i år - med mindre City får Kane... Blir i hvert fall uhyre spennende å se om Lukaku fyrer på alle plugger - da vil jeg i så fall begynne å håpe på gullet, siden jeg synes vi kun manglet en klinisk målscorer forrige sesong. Jeg hadde troa på Werner, men han skuffet. Sier vel sitt når det er Jorginho som er toppscorer med 7 mål i PL, og mesteparten (om ikke alle?) var straffer. Heldigvis bidro resten av gjengen med sitt, men det var vondt å se hvor mange sjanser vi sløste. Hvis Lukaku (og forhåpentligvis Werner) kan gi oss 15-20 mål neste sesong så tror jeg vi kanskje kan være en favoritt. Men det føler jeg Chelsea-fans sier om spissene hvert år... Så jeg avventer forventningene inntil videre. Satser på at gutta har fått vinnersmaken etter CL, og at det gir mersmak til flere trofeer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 (endret) Aldri vært Lukaku's største fan, for å si det mildt. Italiensk fotball ser jeg ikke, så håper virkelig at han utviklet spillet sitt så mye som folk sier at han har. Ellers så føler jeg at klubben ofte skuffer mest når forventningene / forhåpningene er som størst. Og når optimismen ser sånn ut: Da blir det vel en ny 10. plass 😂 Endret 13. august 2021 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Da blir det kos med IPTV og Sky Sports Sorry Børslid og gjengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Hvordan blir det med kamptråder denne sesongen? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Nååå starter det! Mange måneder med frustrasjon og litt glede! Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Er folket klare for Ajer hat trick? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 40 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Hvordan blir det med kamptråder denne sesongen? Håper det blir slik som sist sesong. Synes det funka fint med egen kamptråd for hver runde. Så får man litt aktivitet rundt kamper som ikke nødvendigvis har egen kamptråd også. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 (endret) Er bare at noen gidder starte en. Så er standarden satt 😂 Edit. Nice one danielzu Endret 13. august 2021 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 (endret) BRENTFORD PÅ TOPP! Endret 13. august 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Vurderer faktisk å bli Brentford supporter jeg. Sheffield W er jo ikke så mye å regne med for tiden, så trenger et nytt lag å støtte. Liker mye med Brentford. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Medgangssupporter ass...... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg heier på Arsenal og en typisk motgangssupporter! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Personlig heier eg svært sjeldent på United. Men holder med de ja.... Håper de vinner. Må snart komme meg til OT og heie litt på de... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Jotun skrev (4 timer siden): Personlig heier eg svært sjeldent på United. Men holder med de ja.... Håper de vinner. Må snart komme meg til OT og heie litt på de... Går fint å heie i sofaen 😉 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 United ser helt utrolige ut og det uten Sancho og Varane. Kommer til å walk the League Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå