Liberalistiske Samebror Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Keisuke Honda er visstnok bare små skritt unna en overgang til Blackburn Me like! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Keisuke Honda er visstnok bare små skritt unna en overgang til Blackburn Me like! Seriøst? Vanvittig kjøp av Blackburn i så fall. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Keisuke Honda er visstnok bare små skritt unna en overgang til Blackburn Me like! Seriøst? Vanvittig kjøp av Blackburn i så fall. Er backroom talk akkurat nå, så vi får se Men jeg krysser fingrene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Desverre avkreftet vel Cryer fra Lancashire Telegraph det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 De nye draktene til Blackburn, sponsor kommer innen et par uker Hjemme Borte Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvorfor er det slik at alltid i familie quiz programm når det handler om fotball stadioner spør de om hvem som spiller på Goodison Park? Og hvorfor er det så få som vet det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Fordi folk driter i det laget som spiller på den siden av Stanley Park? Men jeg tror du besvarer det selv. Det er et svært kjent lag som spiller der, men ikke så mange som vet hvilken stadion de spiller på. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Trodde det var almen kunskap :!: Hvorfor ikke stadiumer som Molineux Stadium, Carrow Road, Lothus Road osv. Men poenget var egnetlig hvorfor det "alltid" er akuratt Everton og Goodison. Kan faktisk ikke huske å ha sett annet i norske quizer. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg husker Anfield var med en gang, ganske sikker på at det var i Vil du bli millionær. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Har dere sett channel 4 dokumentaren "how to buy a football club" ? Ligger på youtube, men dere må laste ned expat shield for å se den da den er forbeholdt britiske surfere. Fotball er jaggu ett stykke råtten bisniss, men det vet vel de fleste fra før. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med å ikke poste youtube relatet linker, da virker faktisk videoen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Trodde det var almen kunskap :!: Hvorfor ikke stadiumer som Molineux Stadium, Carrow Road, Lothus Road osv. Men poenget var egnetlig hvorfor det "alltid" er akuratt Everton og Goodison. Kan faktisk ikke huske å ha sett annet i norske quizer. Vet ikke om så mange hadde klart å svare på hvem som spiller på Lothus Road. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja jeg også, men det var liksom litt poenget. Syns de burde kjøre på vanskligere spm. enn goodison, selv om det er veldig få som klarer det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Ja jeg også, men det var liksom litt poenget. Syns de burde kjøre på vanskligere spm. enn goodison, selv om det er veldig få som klarer det. Poenget hans var at det heter Loftus Road. Trodde det var allmennkunnskap. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 lol. Lothus faktisk. Fint med skriveleifer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Fin gest av United å stoppe bussen, men spillerene så ikke akkuratt overbegeistret ut. Ikke så rart kanskje. Endret 21. juli 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg måtte google Loftus Road for å finne ut hvem som spiller der Skal greie resten av PL-stadionene hvis noen sier navnet på dem, dog. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Emirates stadium, old trafford, carrow road, loftus road, goodison park, mollineux stadium, anfield, goodison park, rebook stadium, villa park, stanford bridge, ewood park, st. james park, stadium of light, britania stadium, White hart lane, Ethiad stadium, DB stadium, craven cottage, the hawtorns. Der kan du prøve deg. Overasket at jeg husket alle, utenom Swansea som jeg ikke klarer å komme på! Skriveleifer er det nok flere av. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg husker den, Liberty Stadium. Forresten en liten korreksjon; Stamford Bridge, ikke Stanford. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Liten korreksjon herifra også. DW Stadium, ikke DB. Men det visste du vel helt sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå