Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/citys-hjemmebane-skifter-navn-med-umiddelbar-virkning-3535703.html

 

City skifter navn på stadion, og med det sikrer seg store økonomiske inntekter. Fair Play-reglene har ikke mye å si når man kan få inntekter via mellomledd. Får Chelsea problemer så kan Abramovich bare lage et selskapt, som sponser Chelsea med de nødvendige kronene og problemet er løst.

 

Uansett, dritstygt navn. Like ille som Emirates og de andre tullenavnene som er hos enkelte klubber.

 

Helt enig, skuffende at det gjør det, føler de mister litt, errr sjel i mangelen på et bedre ord. Ellers begynner vel nivået her inne å bli det samme som vg.no. Det er sommer folkens, det er ikke tiden for å hate og uttale dere så bastant om noe dere ikke har 100% kontroll på.

 

Litt forskjell på klubben city og sleivdal før pengene, men jeg ser absolutt humoren :!:

 

Noen som husker siklesætar finta? Han finter til høyre...og han GÅR TIL HØYRE!

 

Og han duden som fikk en once in a lifetime treff på stranda i brasil og ble kjøpt av en eller annen storklubb fra brasil :new_woot:

Endret av Everket
Lenke til kommentar

http://evertontime.com/

 

Noen har det morsommere enn andre under Silly Season.

Skjønner ikke hvorfor Everton ikke har handlet mer. De fikk 220 mill for Lescott og ingen av de pengene har gått til spillerkjøp. Bare Gueye, som de hentet for små penger.

 

Måtte foresten inn å sjekke, og boing klubben er forsatt i live! Har forsatt sånn fotballkort perm med spillere rangert etter favoritter. Husker jeg byttet til meg et Bergkamp kort mot et Beckham kort. Good times, good times :love:

Lenke til kommentar

For å ikke glemme Sleivdal. Sjekket faktisk for en bitteliten stund tilbake om klubben fortsatt eksisterte. Mamma betalte annenhver pakke som kom, resten måtte jeg betale med lommepenger. Good times uten tvil. Vurderer faktisk å melde meg inn av nostalgiske grunner.

 

Ikke minst Kjøp, salg og bytte. Kunne tjent 100kr en gang, men ble dessverre no deal. :(

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Ang Økonomiske Fair-Play regler

 

Wayne Bridge er jo pdd 3 eller 4.valget på venstrebacken i Man City.

Samtidig så hever han utrolige £90.000 i uka.

 

Nå vet jeg ikke hvor stort kutt han må ta for å gå til en nanen PL klubb, men til en klubb som ønsker han (bunn 10) må han vel halvere lønnen og kanskje mer.

 

Gitt at han ikke ønsker det og heller tenker at han skal sitte ut kontrakten og tjene cash. Da sliter jo City ekstremt hvis de skal ha 4.valg på en gitt plass som tjener £90.000 i uka.

 

Dette er et eksempel, men det vil jo sikkert dukke opp mange slike pga innkjøps policyen til City. Før trodde jeg denne klubben faktisk kunne bli en trussel, men slik det ser ut nå så har de liten mening med det de gjør og ligger vel godt an til å bli knust av de nye fair-play reglene.

 

Andre eksempler er hvor lite de har brukt Adebayor, Santa Cruz & Lescott som til sammen ble hentet for £65M pund og hever astronomiske lønninger.

Lenke til kommentar

Premier League end weakened team rule

 

Flott at de fjerner den reglen. Da kan man bruke alle de 25 spillerne man velger på starten av sesongen helt fritt.

 

Fantastisk. Jeg synes det var helt skada av FA og straffe (var det Wolves) som sparte alle utespillerne borte mot United for å ta 3 poeng i neste kamp som de gjorde mot en av lagene i nedrykkstriden. Dette er mao en 6poengs kamp.

 

Wolves sine sjanser til å ta flere poeng på de to kampene øker betraktelig. Desverre blir selvsagt sjansene for poeng mot United svekket. Men med hvor mye? De har vel rundt 25% for å ta 1 p og 9-10% for seier. Nå går det kanskje ned 30% til rundt 17% & 4%.

 

Dette er kjipt for de som kjemper mot United, men its part of the game

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...