Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke helt hva Chelsea holder på med om dagen. Ingen forsterkninger(Bønna brekker begge beina og får hjerneblødning i neste Skrtel duell), samtidig lemper det ut en masse etablerte spillere som kansje har sett sine beste dager, men forsatt full av erfaring.

At genrasjonsskiftet kommer har de vist lenge, og jeg tror kansje det blir litt brått. Ikke at det det er noen fare for klubben, men at de kan komme til å slite med å forsvare gullet.

Forsterkninger er på vei. Ramires er så godt som klar for Chelsea. David Luiz og Neymar er også linket til klubben er gode forsterkninger hvis dei blir hentet.

Neymar kan dere glemme, Santos is pissed på Chelsea så. Tror de heller selger Neymar til Rosenborg enn Chelsea.

Det er ein klausul i avtalen til Neymar som lar han gå for ca. 300 mill NOK (usikker på prisen). Hvis Chelsea legger ut såpass med penger er det ingenting Santos kan gjøre. Men synes det blir for drøyt å bruke 300 mill på ein 18-åring, samme kor god han er.

Crispin: Den avtalen har ligget i luften lenge og det kommer neppe som ein overraskelse. Har lite erfaring med Balotelli sin spelestil så det blir spennende å sjå korleis han klarer seg. Eit spennende talent, uten tvil!

Endret av Mutu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kampene i år går 50-50 mellom Three Lions(pub) og kompisgjeng som har tv med PL hjemme.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn viste kalenderen min at Premier League startet i dag og at Liverpool skulle spille i morgen, uten å tenke noe mer over det eller sjekke det andre steder regnet jeg med at det stemte. Jeg rushet hjem fra jobb (første dag i dag) med pizza, øl og PL-snack. Hjemme er det seff ikke noe fotball. Restarter telefonen min og ser at kalenderen nå viser riktig. NEDTUR!

Det verste er også at jeg fikset så jeg skulle ha fri fra jobb lørdag (da jeg trodde vi skulle spille da), og skal jobbe søndag. Pokker altså.

EDIT: Jeg kommer altså for sent på jobb på søndag.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Haha, jeg tilater meg selv å skjeie ut en siste dag. I morgen begynner sesongen igjen og da er fuglesnakket og sexpraten lagt til side.

Over til OT 1 så er det absolutt nei fra min side hvertfall. Har ikke hatt så kort hår som nå siden jeg ble født og skal ikke ha så kort hår igjen før jeg dauer igjen. Langt hår er det eneste som duger. Hele personligheten min røyk med håret. Jeg liker ikke jenter som liker gutter med kort hår (...) så derfor holder jeg meg unna frem til høsten igjen.

Lenke til kommentar

Om jeg får overtalt herren i huset til å kjøpe PL-kanalene i dag, hvor lang tid tar før vi får kanalene?

Vel, det må RINGES inn slike bestillinger.

IKKE IKKE IKKE dra til butikk og bestill. Jeg har opprettet bestillinger på premier league denne uken, og det har tatt 3-4 dager før folk har hatt kanalene.

Altfor mye å gjøre hos kundesenterne, så bestill over telefon, det går raskest.

Har du ikke hd-utstyret som skal til, og må kjøpe nytt utstyr i butikk, så bestill alt i butikk, ring så kundesenteret og be om fortgang..

Lenke til kommentar

Over til OT 1 så er det absolutt nei fra min side hvertfall. Har ikke hatt så kort hår som nå siden jeg ble født og skal ikke ha så kort hår igjen før jeg dauer igjen. Langt hår er det eneste som duger. Hele personligheten min røyk med håret. Jeg liker ikke jenter som liker gutter med kort hår (...) så derfor holder jeg meg unna frem til høsten igjen.

I see. Hadde langt hår i maaaange år. Såg ut som den lille jenten. Har normal lengde på det nå. Pleier å la det vokse så langt at jeg "må" ha strikk o.l når jeg spiller fotball, men når jeg klipper meg, klipper jeg det ganske kort. Men har aldri skinnet meg. Har som sagt vurdert det, men jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...