Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting har forandret seg siden Clichy uttalte seg i 2009. Nå skal City spille CL, og det ser ut som sjansene til å vinne trofèer er større i City enn de er i Arsenal. Wenger ser ut til å glippe både Fabregas og Nasri. Det er litt typisk for Arsenal. Clichy gjør nok det han tror er best for sin egen karriere.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne annet enn at Clichy dro dit for pengene. Kolarov er en bedre back etter min mening, og sånt sett et unødvendig kjøp at City, Da man både har Boateng og Bridge som kan spille Back

 

Det viser jo bare at dine kunnskaper om city kanskje ikke er allverden, no offence. Bridge leverte aldri i city, og begynner å dra på åra. Boateng er på vei bort, og vil ikke spille back, derfor var han mer gira på Bayern der han får spille stopper i følge han selv.

 

Kolarov hadde en svak første sesong(spesielt defensivt), og har endel tempo problemer. Venstre back posisjonen til city er rar, den har egentlig alltid vært dårlig. Stuart Pearce er vel den siste som gjorde en bra jobb der, og det er jo noen år siden. Zabaleta kan jo gjøre en bra jobb der, men han er en potet og ikke en ren venstre back.

 

Ikke helt sikker hva jeg mener om kjøpet, for det virker som Clichy har tapt seg voldsomt de seneste årene. Jeg har lest at lønnen ligger på 60.000 ca, så da kan vi kanskje tenke oss til at Clichy rett og slett var klar for noe nytt? Selv om Arsenal er en fantastisk klubb, har jo ting kanskje stoppet litt opp og jeg forstår ikke det store problemet med overgangen? Siden de fleste mener han er dårlig og det vil føles naturlig å prøve noe annet etter en stund med lite fremgang?

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Fint at City kaster bort penger på en middelmådig back. Kanskje er han hakket bedre Kolarov, men han har klare defensive mangler. Clichy er lynrask, men bortsett fra det er det ikke så mye å skryte av.

 

Ellers er jeg litt skuffet over at Adam havnet i Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...