Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Husker vi har snakka opp igjennom sesongen at Sheffield united, og Southampton og Leicester har vore tungt skadeplaga, og forklara det kanskje sannsynlige nedrykket til Sheffield bl.a. med skader.

Lite visste eg at eg Liverpool kunne skilte med opp mot dobbelt så store problem som nestemann. Trudde ikkje det var så ekstremt store forskjeller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, man kan være skadeplaget selv om et annet lag er enda mer skadeplaget. Man kan også påvirkes enda mer av skadene enn et mer skadeplaget lag forsåvidt. Ingen fasit, dette er fotball og de med skader er mennesker, det samme er de som erstatter dem!

Poenget med å vise til alle skadene hadde ingenting med Liverpool å gjøre, men å vise til hvor mye skader det er på nøkkelspillere i mange av klubbene i ligaen nå. Gadd ikke ta med skadde som Phil Jones eller Wayne Hennessey, de er også skadd men neppe aktuelle for kamptropper uansett :) 

Lenke til kommentar
On 3/12/2021 at 11:36 AM, blured said:

Litt overraskende, da han hadde fått garantier om å ikke få sparken selv om de rykket ned. Virker på kommenterane at det går på at Sheffield vil ansette en DoF, og da mister Wilder kontrollen over signering av nye spillere.

Merkelig avgjørelse. Han har utført mirakler med det laget selv om det ikke akkurat har gått så bra denne sesongen. 

Det ble vel ikke akkurat noen "ny manager" boost heller. 

Lenke til kommentar

Bekreftet at Aguero forlater City til sommeren. Tiden flyr, føles ikke så lenge siden at Mancini var City trener ...

Spoiler

... der Aguero skøyt City til sin første PL-tittel, nesten 4 min på overtid i siste seriekamp, i det som vel er et av de verste minnene jeg har som United supporter.

Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (7 minutter siden):

Gruer meg allerede til hvem city åpner oljetanken for å hente erstatning for Aguero.

Hvis det blir Haaland betyr det slutten for spenning i Premier League de neste årene. Heldigvis har Raiola et ekstremt dårlig forhold til Guardiola...

Hvem kan det egentlig bli? Mbappe? Kane? Joao Felix? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...