Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Cashley Cole da? Arsenal>Chelsea.

 

Forøvrig gikk Gallas også fra Chelsea til Arsenal, så Tottenham.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Litt annerledes når klubben kaster spilleren ut, slik som var tilfellet med Gallas i Arsenal.

What? Gallas var lenge et uromoment i klubben, men selv da tilbudde Wenger ny kontrakt, men Gallas ville ha lengre tid på kontrakta så han gikk til Tottenham. Største forskjellen på Campbell og Gallas var at vi mista en liten dritt mens de mista deres kaptein og klart beste spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten som et personlig tap for meg at AVB er klar for Chelsea. Den klubben fortjener ikke slike trenere, og slike trenere bør ikke gå til Chelsea. Roman tror han kan drive business i fotball på samme måte som han har gjort i den korrupte og lyssky oljebransjen i Russland. Kontinuitet er et fremmedord for oligarken, noe som bare forsterket seg tydeligere etter at Ancelotti ble sparket én sesong etter The Double. Skuffende med slike eiere, som kun er opptatt av en CL-tittel. Hadde han ikke sparket Mourinho, så hadde han hatt et CL-trofé nå, det er jeg rimelig sikker på. Men takket være sin egen inkompetanse er fortsatt Chelsea en nobody i fotballhistorien, og en vits i Europa. Villas-Boas går faktisk til en mindre klubb.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er jo klart at ting blir gjort litt annerledes i chelsea, og de fleste synes ikke det er greit. Men det må da for faen være måte på hat, og at alle skal fremstå som å vite nøyaktig hva som er fakta eller ikke med eieren til chelsea. Går det virkelig ikke an å legge frem synet sitt på en respektfull måte? Og spar meg for - jeg har ingen respekt for chelsea pga ditt og datt. Vi kan dra frem horrible eksempler fra enhver klubb. Skal vi snakke om hvordan familiene etter München ulykken ble behandlet? Å nei det er jo så lenge si så det teller ikke. :thumbdown:

Endret av Everket
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, manageren er faktisk yngre enn/på samme alder som flere av spillerne. Snodig. Jaja, håper han får svi for å aldri ha spilt spillet selv.

 

Den godeste Jose har jo heller ingen spillerkarriere, så akkurat det med erfaring selv tror jeg ikke har mye å si. Personlig tror jeg det finnes mange flere gode trenere uten spillererfaring enn de med spillererfaring. Spesielt her i Norge har vi jo mange eksempler på spillere som aldri burde vært trener for et a-lag, men som heller burde trengt ungdom.

Lenke til kommentar

Nesten som et personlig tap for meg at AVB er klar for Chelsea.

cartman_tears.gif

 

Makan til surt og kunnskapsløst oppgulp skal man lete lenge etter.

 

Du kan jo for en gangs skyld prøve å argumentere i mot?

 

Selv om han setter ting litt på spissen er det ikke mye feil der.

Endret av The Hoff
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...