Leo_Khenir Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Viktige kampdatoer: OPENING DAY FIXTURES Blackburn v Wolverhampton Fulham v Aston Villa Liverpool v Sunderland Man City v Swansea Newcastle v Arsenal QPR v Bolton Stoke v Chelsea Tottenham v Everton West Brom v Man Utd Wigan v Norwich BOXING DAY FIXTURES Arsenal v Wolverhampton Bolton v Newcastle Chelsea v Fulham Liverpool v Blackburn Man Utd v Wigan Norwich v Tottenham Stoke v Aston Villa Sunderland v Everton Swansea v QPR West Brom v Man City FINAL DAY FIXTURES Chelsea v Blackburn Everton v Newcastle Man City v QPR Norwich v Aston Villa Stoke v Bolton Sunderland v Man Utd Swansea v Liverpool Tottenham v Fulham West Brom v Arsenal Endret 17. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Demotiverende å ikke finne West Ham der. Må nok lete i 1 år til før jeg finner dem. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Demotiverende å ikke finne West Ham der. Må nok lete i 1 år til før jeg finner dem. Kan tro det er trist for oss leeds-supportere. 7 sesonger siden vi kunne lese terminlisten og glede oss til store kamper Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Håper vi begge rykker opp(sammen med Forest), men jeg tar gjerne Max Gradel fra dere som det ryktes om akkurat nå. Ricardo Gardner kommer ikke. Delt oppfatning i media om det var medical han feilet, eller om han foretrakk Bolton. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Viktige kampdatoer: OPENING DAY FIXTURES Blackburn v Wolverhampton Fulham v Aston Villa Liverpool v Sunderland Man City v Swansea Newcastle v Arsenal QPR v Bolton Stoke v Chelsea Tottenham v Everton West Brom v Man Utd Wigan v Norwich BOXING DAY FIXTURES Arsenal v Wolverhampton Bolton v Newcastle Chelsea v Fulham Liverpool v Blackburn Man Utd v Wigan Norwich v Tottenham Stoke v Aston Villa Sunderland v Everton Swansea v QPR West Brom v Man City FINAL DAY FIXTURES Chelsea v Blackburn Everton v Newcastle Man City v QPR Norwich v Aston Villa Stoke v Bolton Sunderland v Man Utd Swansea v Liverpool Tottenham v Fulham West Brom v Arsenal Slemt at to lag ikke får lov til å spille siste kamp. Håper de lagene får 3 poeng i kompansasjon. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Stemmer det virkelig at dere har fått Nolan maefteda? Det er en overgang jeg skjønner lite av. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Stemmer bra det. Endret 17. juni 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Stemmer det virkelig at dere har fått Nolan maefteda? Det er en overgang jeg skjønner lite av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nolan må jo være fullstendig idiot, eller presset ut av klubben. Skulle forøvrig tro at han var god nok til å være av interesse for en PL klubb.... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Få steder han kan få samme lønn og muligheter som i West Ham. I Newcastle fikk han ikke kontraktslengden han ville og hadde ikke fått samme spilletid som før. Hvem skulle han ellers dratt til? Ja, jeg beit på... : P Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Nå er det ignen som vet særlig, men det ser ut som om Nolan takket nei til en treårskontrakt med "lav" lønn (rundt £45K, tror jeg) i Newcastle, da han kun var itneressert i en femårskontrakt, og da dro han til West Ham hvor han A) fikk femårskontrakten sin, og B) £55-60K i uka. Og på toppen av det ville han nok være benksliter i Newcastle neste sesong, og det er vel derfor de ikke vil gi han noe særlig høyere lønn, samt at han begynner og bli "gammel". I west Ham blir han fast på førstelaget. Nå er det mest spekulasjoner, men alt tyder på at det ligger noe sånt i det. Uansett, Nolan er en flott fyr, og jeg håper han gjør det helt supert og drar med seg West Ham opp igjen dit de hører hjemme. Endret 17. juni 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei ikke vet eg. En annen klubb enn WH i første divisjon kanskje? Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hohoh! Skal SELVFØLGELIG ikke være en M der. Er bare blitt vant med å alltid putte en M der pga. silly season. Herre min hatt! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 £55 er ganske greit det da K kanskje? Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 For en som hadde endt opp på benken så synes jeg £55 er altfor mye. Har allerede edita posten og skrevet K. Men når man i flere uker har opperert med å skrive M hver gang man bruker pund-tegnet, så går det automatisk,og da blir det litt kluss. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Ressonnementet var ihvertfall riktig tror jeg. Han fikk ikke kontrakten/følelsen av å bli ønsket i Newcastle og kunne derfor dra dersom det kom interessante tilbud. West Ham er fortsatt en "stor" klubb selv i Championship, er i London og har fortsatt penger å bruke grunnet eierne og flere spillere på høye kontrakter ut. Endret 17. juni 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Smart dette, McLeish. Som om ikke Birmingham-fansen er sure nok fra før. I samme gate av rivaltransfers ser jeg for meg Fellaini til Liverpool, eller Joey Barton til Sunderland. Ain't gonna happen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Eller Torres til Chelsea. Oh, wait. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå