Whiteshit Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Sexylubb1 skrev (52 minutter siden): Thiago Silva den 35 år gamle midtstopperen? korrekt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Tror det kan fungere bra. Silva er nok veldig motivert for å holde det gående frem til VM i Qatar 2022. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Messi skal til Arsenal. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Om Messi går noe plass, så tipper jeg han går til en klubb som PSG, kan aldri tenke meg han havner i England Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Går han til en engelsk klubb har Fa en plikt i å fikse slik at den klubben møter Stoke borte i FA-cupen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (5 minutter siden): Går han til en engelsk klubb har Fa en plikt i å fikse slik at den klubben møter Stoke borte i FA-cupen Helst i en av kampene rundt jul. Og den må utsettes om det ikke regner og blåser. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Om han forsvinner fra Barcelona, tror jeg faktisk Manchester City er favoritt til å signere han, og ikke PSG. Begge har avsindig mye penger tilgjengelig gjennom henholdsvis Abu Dhabi United Group (Saudi Arabia) og Qatar Sports Investments. Men med City så får han også en manager som kjenner han og som det har fungert svært godt med tidligere. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Men tror du han ønsker å spille i den Engelske ligaen? Jeg er ikke så sikker. Han vil jo også ødelegge Citys lønnssystem, han tjener i dag dobbelt så mye som De Bruyne Endret 25. august 2020 av bshagen Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Hva gjør den franske ligaen mer attraktiv ? Med mindre ønsket er å kun kunne fokusere på Champions League. (Uansett så ender vel det her bare med at Bartomeu trekker seg, og at Messi blir det noen år til / til han legger opp). 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 blured skrev (Akkurat nå): Hva gjør den franske ligaen mer attraktiv ? Med mindre ønsket er å kun kunne fokusere på Champions League. Den franske ligaen er enklere, det er fotball på Easy Mode og klubben er også sykt rik og kan betale lønna hans uten at det ødelegger for resten av lønnsstrukturen. De kan fort finne på å gi 3mrd for en spiller også, de er desperate etter det CL-troféet. Og jeg ser ikke for meg at Messi er gira på å spille i England i 3 plussgrader og sprutregn om vinteren. Men du kan selvsagt ha helt rett, City er den eneste klubben som er attraktiv for Messi i England. Ikke tror jeg han snakker engelsk? Usikker på den siste der Men andre plasser kan være Italia. Inter? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Er vel kanskje like stor sjanse for at han blir værende i Barcelona. - I City spiller Aguero, en av hans beste kompiser, og tidligere manager Pep. De har råd, og Premier League er den største sportslige utfordringen - I PSG spiller tidligere lagkompis Neymar, de har penger og byen heter Paris - Å vende tilbake til Argentina virker fortsatt litt tidlig Kan ikke se for meg at så mange andre klubber hverken har råd, eller vil ta seg råd nå samtidig som klubben er aktuell for Messi selv. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Kan være spill for galleriet? At det er et ultimatum til Bartemeu? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) bshagen skrev (25 minutter siden): Kan være spill for galleriet? At det er et ultimatum til Bartemeu? Er nok mest sannsynlig et forsøk på å tvinge Bartomeu til å gå av ja. Blir Bartomeu, drar Messi. Med det sagt så har det vært en del mer greier enn bare med presidenten. Så kanskje Messi nå vil gå uansett. Endret 25. august 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Det er så utrolig. Det er vanskelig å se for seg et Barcelona lag uten Messi. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke liker Barcelona noe særlig, men Messi er jo en instutisjon der nede. Det er sjokkerende om han faktisk forlater de nå Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Aldri i verden om Messi forlater Barcelona. Spill for galleriet som tilslutt ender med at Bartemeu drar. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Liker at dere kaller han Bartemeu ? Tror ikke det skjer, men håper han går. Hadde vært veldig moro å se han et annet sted enn Barcelona. Bare det ikke blir City eller PSG. Eller Liverpool. Tenk om han hadde endt i Juventus sammen med Ronaldo! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 BartOmeu, min feil ? Men Messi begynner å bli eldre han også, kan han holde nivået i kanskje to år til? Det er en stor risk å betale mye for ham Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Litt interessant visualisering av xG: Endret 27. august 2020 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå