Teitgutt Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 festleg at Owen ikkje er frå Merseyside då Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Han flyttet til Liverpool som ung og familien kommer ifra Liverpool. Chester er jo ikke akuratt langt unna heller. Så jeg ser på Owen som en scouser. (Til dere som tenker wikipedia nå. Dette kunne jeg faktisk fra før :O ) Endret 2. juni 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 heiheihei! Ikkje øydelegg for kveruleringa mi! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Synd at Sparky er ferdig i Fulham, han gjorde jo en ganske grei jobb der. Blir spennende å se om han tar over i Villa, og ikke minst hvem som drar til F'ham. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Messi ble angrepet av en guttunge som ikke traff han. Saken var at han ikke likte laget han kom fra i Argentina. Vel. Jeg vil ikke noe annet enn å ironisere at det kom i avisene men vi alle vet jo hvorfor. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Brad Friedel klar for Spurs Er vel ganske jevngod med Gomes? Litt merkelig kjøp etter min mening... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Mer stabil enn Gomes, i hvert fall, som nesten er mer kjent for brølerne han gjør enn at han er en god keeper når han har dagen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 OptaJoe Opta Sports H2H - Friedel v Gomes Conceded 59-39, Clean Sheets 7-7, Saves/game 2.8-3.7, Save % 64%-74%, Catch success 96%-96%, Errors 2-5. Comparison. Ganske like, Gomes har vel hakket bedre stats. Men er ikke Friedel omtrent like gammel som van der Sar? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Friedel: May 18, 1971 Van Der Sar: October 29, 1970 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Friedel har heller ikkje for vane å bli skada eller utvist. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Enda mer rar signering utifra at Cudicini forlenget avtalen sin med klubben 1 år til. Blir ikke mye spilletid for han nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Messi ble angrepet av en guttunge som ikke traff han. Saken var at han ikke likte laget han kom fra i Argentina. Vel. Jeg vil ikke noe annet enn å ironisere at det kom i avisene men vi alle vet jo hvorfor. Hæ? Skjønner ikke hva du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Uwe Rosler er trener for Brentford. Han har planer om å raide unggutta til City i form av låneavtaler. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Han har spilt for mye FM. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tyskland/artikkel.php?artid=10087341 Er som jeg alltid har sagt det. Steven Fletcher er en gud. Ikke bare har han teknikk på ekstremt høyt nivå(er faktisk seriøs her, han har meget god teknikk), men han er også en av de meste effektive spillerne i Europa. Med han og Doyle på topp sammen neste år. Jarvis og Hammill på kantene. O`Hara og "sett inn ny klassemidtbanespiller" på midten. Og 3 nye forsvarspillere sammen med Zubar foran Hennessey blir dette CL plass neste år. Tror jammen meg United og Chelsea skal føle seg truet for ligagullet også. Uansett..., morsomt å se at han er så høyt oppe på liste. Foran Hernandez som har fått veldig mye skryt for å være effektiv. Og med servitører som Karl Henry, Kevin Foley og Stephen Ward(...), og ikke Giggs, Nani og Rooney, synes jeg det er en god prestasjon av Fletcher. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 "sett inn ny klassemidtbanespiller" på midten. Håper dere gjør det bra, og holder dere først og fremst til neste år. Tror Europa er litt far-fetched, men topp 10 kan være innen rekkevidde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 McLeish utnevnt som Villa-manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå