Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Swan(Chel)sea er fordi Scott Sinclair og Fabio Borini har vært viktige for dem i jakten på opprykk. Ellers er det få ting sammenlignbare mellom de to klubbene.

 

Sinclair, Borini, Cork, Bertrand... Begynner å bli en del CFC talenter som er PL materialet med ikke så alt for stor fremtid i Chelsea. For klubber som mitt West Ham, som ønsker seg opp fra Championship, er dette markedet vi bør lete etter spillere i.

Lenke til kommentar

Houllier ferdig i Villa, avgjørelse tatt i samråd med klubbledelse og lege, og er av helsemessige årsaker. Synd for Gerard at managerkarrieren nå med veldig stor sannsynlighet er over.

 

0b7ea55f-370e-4038-9bd2-d99b18ce5092.jpg

 

Favoritten til å overta, er samme mann som tok over etter Houllier på Anfield i 2004.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Benitez er attraktiv? Hadde tatt Big Sam over Benitez hver eneste gang.

 

Jeg er ingen stor fan av Benitez selv, men han har tross alt vunnet La Liga med Valencia, Champions League med Liverpool og kommet på andre plass i PL en sesong. Allardyce har gjort det bra med Bolton, men har ellers fått sparken i Newcastle og Blackburn. Skal sies at han reddet Blackburn fra nedrykk, og jeg synes det var feil å gi han sparken i Blackburn. Hadde lyst til å se om han la om spillestilen om han hadde fått inn bedre spillere. Slik det var i hans periode i Blackburn var det kun lempefotball, og mye/alt skulle gjøres på dødballer med store sterke spillere. Jeg vil i alle fall si at Benitez er et mer attraktivt navn.

Lenke til kommentar

Benitez > Sam

 

Med riktige spelartypar kan Benitez sine score mål i store mengder og halde reint bur. Dårleg evne til å endre spelestil undervegs i kampar om det skulle butte i mot, tho. Kan ofte få til god og atraktiv fotball

og har nok eit mykje større potensiale enn Sam for å kunne ta Villa tilbake dit dei var for eit år sidan. Sam sin fotball er berre destruktiv, skadeleg og utruleg lite underholdande. Det er greit at Sam er respektert og at Benitez hadde ein dårleg sesong(mange faktorar speler inn der. La oss ikkje starte.) med Liverpool og ein dårleg seanse i Inter, men folk gløymer jo totalt det nouse4aname seier. At Benitez står bak CL-trofe, 2. plass i PL og ligamesterskap med Valencia i ein liga som i praksis opererer med topp 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Benitez er attraktiv? Hadde tatt Big Sam over Benitez hver eneste gang.

En av disse solgte El Hadji Diouf, muligens den mest forhate spilleren i PL, den andre hentet han.... Twice. You do the math.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...